Sv: Sommarmammor 2010 forts
Näe han måste ha mycket muskler, för han ser inte så stor ut trots sin präktiga vikt Han har en bäbiskompis som ser mycket större ut men bara väger lite mer.
Det går rätt bra, nog kan det spänna i brösten och det rinner till bara jag tänker på amning men det funkar med lite längre uppehåll ibland. Nu när han nästan bara ammar så äter han med varierande mellanrum, allt från 30 min --> 5 h, beroende på tidpunkt på dygnet, ibland ur båda och ibland ur ett. Så det kanske hjälper att vi inte har så regelbunden tömning!
Jajjemän, äkta vintage från 80-talet
..och GRATTIS Luden!!
Vilken sötis! Han väger nästan 1,5kg mer än Milton! Men tyckte inte han såg så stor ut, bara väääldigt söt!
Vi har också en dinglis som håller i ett hjärta på bilstolen! (fast vi har tigern, lejonet har vi på vagnen)
Näe han måste ha mycket muskler, för han ser inte så stor ut trots sin präktiga vikt Han har en bäbiskompis som ser mycket större ut men bara väger lite mer.
*kl*
Alltså, ni som ammar men pumpar ur (eller gör ersättning) och ger flaska ibland, hur står ni ut att hoppa över en amning själva? Brösten gör ju ONT om man hoppar över en amning ju!
Min bebis tycks annars satsa på att bli en liten fläskgris framåt jul, är nu 60 cm och väger dryga 6 kg.
Det går rätt bra, nog kan det spänna i brösten och det rinner till bara jag tänker på amning men det funkar med lite längre uppehåll ibland. Nu när han nästan bara ammar så äter han med varierande mellanrum, allt från 30 min --> 5 h, beroende på tidpunkt på dygnet, ibland ur båda och ibland ur ett. Så det kanske hjälper att vi inte har så regelbunden tömning!
Söt kille!!
Är koftan hemstickad?
Jajjemän, äkta vintage från 80-talet
..och GRATTIS Luden!!