Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vad härligt det är när de små liven hittar på busHELVETESKVÄLL!! Skulle bygga ny beteshage till hästarna, kämpade och slet i över 3 h, såg hela tiden hästarna på andra sidan vägen. Klar vid 21.30, skyndar mig in för att mocka och lägga in maten åt dem. Ut igen 21.50 - hästarna borta och hagen trasig Börjar leta själv i skymning och ösregn, måste tillsist in och byta skor. Maken slänger H i vagnen och ger sig också ut för att leta, även en annan hästägare i byn hjälper till.
Nåja, lång historia kort så står hästkräken i stallet nu (orkar inte tänka varma tankar om dem för tillfället), andra hästägaren hittade dem tillsist längst borta i byn. Skitlugna och strosande, inte ett bekymmer i världen. Då har vi hetsat runt i skog och by i renget i ett par timmar. Jag som var nog trött redan efter hagbygget..
Åhhh jag blir helt tårögd nuförtiden när jag tänker på den magiska och underbara stunden då man får se sin bebis för första gången!!! Helt fantastiskt!