Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte för att vara tråkig nu, men det kan ju faktiskt vara så att du inte har hunnit blivit mamma än.... Om du nu inte har ett planerat snitt vill säga.
Jag har ju BF den 22/8 men räknar med att senast den 5/9 har barnet fötts, alltså 2 v efter.
Eftesom vi inte har hört av dig på hela dagen så hoppas jag verkligen att du förhoppningsvis äntligen har fått ut lilla mini! Eller att du är på god väg!!!
Jag har hört att melon ska vara bra emot halsbränna och det kanske stämmer med vattenmelon, men garanterat inte med Galia(?)melon. Jag äter en massa vattenmelon nu för tiden och har faktiskt inte haft någon halsbränna på flera veckor, förns jag här om dagen satte i mig lite galiamelon till lunchen och fick en fruktansvärd halsbränna.
Stackare! Klåda har jag inte känt av, men har läst tillräckligt av andras erfarenheter. Skönt att du fick några timmars sömn iaf.Min klåda, som har varit borta flera veckor, har nu tilltagit på benen igen. Fick sova med frysklampar på fötterna i natt.
Men då! Hungrig eftersom hon vill amma så ofta, men varför får hon inte behålla mjölken? Stackars liten.Men min Skrutta vill amma en gång i kvarten... O kräks upp allt....