Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så som tiden sniglade sig fram innan det var dags.... Innan man gått igenm första trimestern... Innan UL innan .... haha
O längtan eter att se underverket
Nu längtar jag eter att få sova en natt haha Men jag ångrar det inte en sekund iaf
*kl*
Usch, vad pinsamt.
Idag är det städdag i bostadsområdet, men jag kan inte vara med eftersom jag är ensam hemma med norpan.
Alla grannar går runt i grupper utanför fönstren, och eftersom vi har sådan insyn både på fram- och baksidan så ser dom att jag sitter och äter frulle i godan ro. Har dragit ner persiennerna i rummet där datorn står, så man i alla fall kan sitta på Bukefalos i fred
Kan tillägga att det spöregnar ute, dom ser ut som en skock blöta får som vallas av fårhunden (=ordförande i föreningen)!
Funderade på att medverka med henne i selen, för syns skull, men inte i det här regnet.
Budat hem en hel del från Tradera
Haha, du är verkligen hooked!Budat hem en hel del från Tradera
Nämen...
Även här är det ganska lugnt. Börjar förhoppningsvis se lite ljusning vad gäller M's kräkningar. Sen vi började med enfamil "efterrätter" så har kräkningarna minskat både i mängd o antal. Hoppas hoppas o peppar peppar att det ska hjälpa så att lilleman kan komma igång o växa, o jag slipper torka spya hela tiden
Slås precis av en grej här där jag sitter o lyssnar på lilleman som sover så sött. Snarkar era bebisar? M snarkar så det knakar, det är inte lätt att somna på kvällen när man har han snarkandes på ena sidan o sambon på den andra
Sen om det är normalt eller så vet jag inte, måste nästan kolla med BVC, men otroligt sött är det iaf
Oooohja! 2 amningströjor, 2 pyjamasar och 2 overaller har jag budat hem hittills. Sen är det ju ett antal icke-vunna budgivningar också.. *stirrar vilt och darrar på händerna*Haha, du är verkligen hooked!
Magen har dragit ihop sig sjukt bra. Har fått tillbaka magrutorna! Jag har ju grymt bra gener!!