Dom måste upplysa vare sig man vill eller ej.
Är de såg? Spännande de är första gången jag fått den infon som sagt!
Oftast säger de bara att jag ska kämpa på vecka 12 släpper de typ…
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom måste upplysa vare sig man vill eller ej.
Jag blir knäpp när de ska kommentera. Jag har hämtat ut migrän medicin några gånger. Givetvis utskriven av läkaren på mvc och när någon käck person då säger ”testa med Alvedon” under pågående migrän anfall så känner jag för att ge någon en rak höger..,,.
Jag fick en ny medicin utskrivet igår för mina kräkningar.
Xonvea, känns bättre idag! Hoppas detta kan vara lösningen för mig.
Känner så dålig som sambo, orkar absolut inget och klagar bara
Nej, fick pimperian (stavning?) Utskrivet igår och nog spytt närmare 20 gånger ytterligare en kontakt med vc för ett läkarbesök och förhoppningsvis en längre sjukskrivning. Igår blev jag sjukskriven tom torsdag bara.Hur har de gått? Funkar den än ?
Jag har kräkts tre gånger totalt sen i söndags morse kanske finns de hopp även här
Nej, fick pimperian (stavning?) Utskrivet igår och nog spytt närmare 20 gånger ytterligare en kontakt med vc för ett läkarbesök och förhoppningsvis en längre sjukskrivning. Igår blev jag sjukskriven tom torsdag bara.
Får inte mig något, jag är trött och otrevlig med kort temperament.
Stackars karl(som går så gott han kan) och katter
Är på akuten och har fått min första påse dropp, blir kvar till ikväll eller imorgon! Känns så skönt att få lite hjälp!Å nej va tråkigt att höra hoppas du får dropp snart och att de vänder!
De är hemskt att må sådär
Är på akuten och har fått min första påse dropp, blir kvar till ikväll eller imorgon! Känns så skönt att få lite hjälp!
Känns redan bättre! Fått i mig nästan 0.5 liter dricka och 1 twix! Utan kräkningar så det här var nog vad jag behövde!Skönt att höra och va bra att du sökte
Hoppas de blir vändningen
Sen när de är ute har man glömt det
Fast alltså nä, ”man” glömmer inte. För mig var det absolut största hindret för ett barn till att mina graviditeter är så tuffa. Jag vill inte vara en frånvarande, sjuk morsa till min dotter i 9 månader. Och det har också varit det värsta med att må så dåligt nu: all tid som jag förlorat med min dotter.Sen när de är ute har man glömt det
Fast alltså nä, ”man” glömmer inte. För mig var det absolut största hindret för ett barn till att mina graviditeter är så tuffa. Jag vill inte vara en frånvarande, sjuk morsa till min dotter i 9 månader. Och det har också varit det värsta med att må så dåligt nu: all tid som jag förlorat med min dotter.
Sen kan det ju ändå vara värt det och det är ju kanon för dig att du glömmer så snabbt men jag tror det är rätt ovanligt. De flesta med HG verkar se det som det största hindret för fler barn.
Känns redan bättre! Fått i mig nästan 0.5 liter dricka och 1 twix! Utan kräkningar så det här var nog vad jag behövde!
Folk säger det men jag har sagt till sambon det blir inga fler
Jag fick komma hem över natten, tillbaka imorgon för nya prover. Mitt kalcium hade gått ner, så de vill se att det går upp igen.Va skönt!! Fick du komma hem?
Och som jag skrev här ovan så ta ordet ”glömt” med en nypa salt. men tack och lov bleknar de iallafall för mig
Mig frågar de alltid: har du haft medicinen förut?Dom måste upplysa vare sig man vill eller ej.
Jag fick komma hem över natten, tillbaka imorgon för nya prover. Mitt kalcium hade gått ner, så de vill se att det går upp igen.
Ligger dåligt eller sämre får jag stanna kvar imorgon.
Är i slutet av vecka 20 nu och har sedan en vecka känt av henne väldigt tydligt. Jag har tagit för vana att smörja magen med bio-oil varje kväll och när jag gjort det är det som att hon där inne går igång också och ska stöka runt Älskar verkligen känslan av att känna henne, det lugnar, bekräftar och känns bara helt fantastiskt
Mår jätte mycket bättre! De nya proverna visade ingen ökning men inte heller någon minskning. Så läkarna valde att inget göra, ska tänka på att äta mat mer kalium i.Hur går det för dig?