Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stor risk att den här ungen blir utan syskon
Jag är ju ännu lyckligt ovetande om förlossning . Läser Föda utan rädsla i förebyggande.O här är det tvärtom, mår väldigt bra nu.
Trivs verkligen som gravid men förlossningen kan kvitta....
känner bebis väldigt mkt nu och sambon har känt utifrån med hand o ansikte flera ggr, så häftigt
Kämpa på allihopa! banana:
Jag har nog en väldigt lätt graviditet och känner att det här är helt fantastiskt! Tråkigt för alla er som har det kämpigt. Oavsett är graviditeten en väldigt kort tid och förhoppningsvis får ni snart något roligare att tänka på. När det välsignade tillståndet är över och miraklet har anlänt så fantastiska uttryck man slänger sig med när det kommer till barn!Fy vad trött jag är på att vara gravid redan. Det kommer bli en lång vår och sommar.
Jag känner mig som en valross och då är jag bara i v 19. Allt är tungt och obekvämt hur jag än försöker sitta eller ligga. Har ont i ryggen och jag mår fortfarande illa
Har dessutom fått ett sånt dåligt humör där jag stör mig på folk i omgivningen och även sambon som är både omogen och irriterande det är fantastiskt just nu
Jag sa det efter förra förlossningenDet sa jag också under första graviditeten.
Jag sa det efter förra förlossningen
Och det är bara 1,5 år sen
Känner ju bebis ganska mkt vanligtvis men igår var det betydligt lugnare o inget alls hittills idag
Usch blir så orolig..
Går in i v24 imorgon så vet att det inte måste kännas varje dag än men har man känt bebis regelbundet i säkert 2v så blir man ju orolig när det avviker.
Om det håller i sig vart ringer man när man är i v24?
Barnmorskan el förlossningen?
Med vår ettåring behövde jag nog inte ringa nånstans förrän lite senare i graviditeten då jag ramlade 2ggr.
Har du testat de vanliga knepen? Ligga på vänster sida, dricka isvatten/söt saft?
Funkar inte det så hade jag ringt in till förlossningen och frågat om råd..
Jag åkte till förlossningen i 23+6, inte pga fosterrörelser men pga ”regelbundna mensvärkar” och har väldans mycket sammandragningar.. Och dem tog mig på allvar fast det är tidigt..
Men jag tror inte du behöver oroa sig, h*n vilar säkert bara
Min bm har sagt att jag ska kontakta dom först om det är dagtid, annars förlossningen.Känner ju bebis ganska mkt vanligtvis men igår var det betydligt lugnare o inget alls hittills idag
Usch blir så orolig..
Går in i v24 imorgon så vet att det inte måste kännas varje dag än men har man känt bebis regelbundet i säkert 2v så blir man ju orolig när det avviker.
Om det håller i sig vart ringer man när man är i v24?
Barnmorskan el förlossningen?
Med vår ettåring behövde jag nog inte ringa nånstans förrän lite senare i graviditeten då jag ramlade 2ggr.