Maj
hemlig, 34 år, BF 29/5, första barnet, pojke enligt RUL
Juni
Loppanhellqvist, 35 år, BF 3/6, andra barnet.
KattenKorven, 33 år, BF 13/6, andra barnet
Vinkelina. 33 år , BF 15.6 Andra barnet, pojke
Manji, BF 20/6, första barnet, flicka
Honungshumlan 30år BF 20/6, andra barnet, mest troligt en flicka enl RUL
IsisEm 31 år, BF 28/6, första barnet, ett tidigare missfall. En pojke
Hjartagna 39 år, BF 29/6 3e barnet, pojke
Cilla89a 29 år, BF 29/6, 1:a barnet, flicka
Juli
hera_, BF 3/7, andra barnet
Feny, 33 år, BF 6/7, första barnet
Rund, 30 år, BF 8/7, andra och tredje barnen (tvillingar)
Zaga, 33 år, BF 12/7, första barnet
miniärta BF 12/7 3e barnet
Jozze, bf 13/7 enligt RUL, andra barnet
westernsuzie, 33 år, bf 25/7, tredje barnet
Wippi bf 27/7 31 år,första barnet
Nattljus, BF 29/7, första barnet
Augusti
Lilleknodd2, 28år, BF 20/8, andra barnet.
Poison-heart, 26 år, BF 29/8, första barnet, ett MF
Jag blev flyttad vid KUB
@Jozze , har glömt skriva in det bara
men väldigt nära iaf. Egentligen fick jag den 15/7 vid rul men bm sa att hon lät mig ha kvar den 12/7.
När jag va på rul så va bebis så livlig så jag fick komma tillbaka 2 dagar senare o göra om det.
Vi valde att inte kolla kön men jag försökte ändå se om jag såg något och det såg verkligen ut som en pung + snopp där, MEN det kan ju lika gärna va något helt annat jag sett, helt omöjligt att veta med otränat öga.
Jag går iaf o tror att det blir en pojk, men har i bakhuvudet att det kanske är en tös istället.
Jag känner inga tydliga buffar, då o då men absolut inte dagligen får jag små minibuffar. Är inte orolig, tvillingarna kände jag tydligt först en bra bit förbi vecka 20 och jag har dessutom moderkakan i framvägg.
Jag har fyndat vagn + babyskydd till ett galet bra pris! 5 minuter hemifrån hitta jag en Emmaljunga modell nyare med sitt o liggdel, regnskydd, åkpåse, myggnät, adapter till babyskydd, babyskydd + isofix-bas för 2500:- Trodde först hon glömt skriva en 1a framför men nix, 2500:-!! Allt ser typ nytt ut och är inte i någon konstig färg utan helt neutralt!