Tips! Ni som inte influensavaccinerat er, gör det!
Har förflyttat mig mellan sängen/soffan sedan i lördags, och var/är helt knäckt!
Symtomerna är så mycket värre som gravid! Först igår började orken komma tillbaka och det har istället gått över i vidrigaste förkylningen, med helt igentäppt näsa, lock för öronen och med rethosta från helvetet, suttit upp hela natten. Sambon ligger sjuk sedan i tisdags...
Jag vet vad jag ska göra så fort jag är frisk! Raka vägen och vaccinera mig och bunka handsprit, och typ tvinga alla som jag träffar dagligen att vaccinera sig
Varit orolig för bebben också, att hon ska vara påverkad, först av själva influensaviruset men sen att jag hostar något så fruktansvärt, men det ska inte vara någon fara, dem ligger väl skyddade..
Men plockade fram min angelsound jag köpte för ett tag sen, och testade för första gången och det gick fort att hitta ett galopperande hjärta
Tycker ju även att jag börjat känna små buffar sedan nån vecka tillbaka, men det är så smått... Men hon verkar ha det bra i alla fall, till skillnad från sin mamma