Jag plockade ner sittdelen från vinden till vagnen, la i en inovidyna och vips kunde A ligga både vaken och somna i vagnen. På rygg dessutom som hon annars hatar. Så skönt att kunna variera med selbärandet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min bebis är bara 12 dagar men ja, tanken har kommit några gånger får nog diskuteras en del här hemma först dock för sambon har redan två barn sedan tidigare som bor hos oss varannan vecka.Nån mer som redan funderar på det här med syskon?
Just nu är känslan "hur ska jag ha tid och kärlek till nån mer?". Så i nuläget är vi nöjda. Vi får se om nåt år. Vi har sagt vi ska prata om det till sommaren igen, hur vi känner då.Nån mer som redan funderar på det här med syskon?
Nån mer som redan funderar på det här med syskon?
Alltså jag läcker sjukt mycket mjölk på nätterna. Är det vanligt? Hur löser ni det? Sover med bh? Bebis brukar amma mycket innan vi lägger oss men under natten vaknar han oftast 1-2 ggr.
Sov med bh med inlägg. Eller på en handduk. Har blivit bättre varefter mjölken anpassat sig till efterfrågan.Alltså jag läcker sjukt mycket mjölk på nätterna. Är det vanligt? Hur löser ni det? Sover med bh? Bebis brukar amma mycket innan vi lägger oss men under natten vaknar han oftast 1-2 ggr.
Här blir det inga fler. Vi är nöjda med två, och även om vi velat ha fler så håller inte min rygg för det.Nån mer som redan funderar på det här med syskon?
Tack för tipsen ni som liggammar sover med bebis intill er hela natten antar jag? Inatt provade jag det och det var ju väldigt lättvindigt. Innan har bebis sovit i ett nest mellan oss men det har varit lite krångligt att lyfta ur honom medans man ligger ner (snittet...) samtidigt rekommenderar ju inte BVC att ha bebis sovandes bredvid en..Japp, det är vanligt. Som med det mesta blir det oftast bättre efter ett tag. Jag sover med amningstopp och inlägg. Jag hade ett par extra inlägg vid sängen i början, så jag slapp gå upp för att byta. Amningsinläggen från Natusan är överlägset bäst av de jag har provat. De är både lite skålformade från början, så de sluter tätt om brösten och binder vätskan så det blir som en gel i dem.
Lite tryck från toppen gör också att brösten håller mjölken kvar. Somnar jag under liggamningen på natten händer det att jag vaknar upp i en bröstmjölkspöl när bebis släppt taget i sömnen. Jag brukar trycka fast en liten handduk under bröstet, så fångar den upp det mesta av slabbet i alla fall.
Så bra inatt la jag en handduk under mig men det hade läckt igenom den med haha. Får nog sova med bh jaSov med bh med inlägg. Eller på en handduk. Har blivit bättre varefter mjölken anpassat sig till efterfrågan.
Hade också nest i början, men det blev bara första delen av natten. Efter amningen somnade jag liggandes....Tack för tipsen ni som liggammar sover med bebis intill er hela natten antar jag? Inatt provade jag det och det var ju väldigt lättvindigt. Innan har bebis sovit i ett nest mellan oss men det har varit lite krångligt att lyfta ur honom medans man ligger ner (snittet...) samtidigt rekommenderar ju inte BVC att ha bebis sovandes bredvid en..
Tack för tipsen ni som liggammar sover med bebis intill er hela natten antar jag? Inatt provade jag det och det var ju väldigt lättvindigt. Innan har bebis sovit i ett nest mellan oss men det har varit lite krångligt att lyfta ur honom medans man ligger ner (snittet...) samtidigt rekommenderar ju inte BVC att ha bebis sovandes bredvid en..