Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur har det gått?Irriterande mensvärk som kommer och går idag. Och konstant kissnödig om jag står upp. Började grubbla på hur man vet ifall de blir skarpt läge eller inte. Har ju order om att åka in så fort jag får känningar, men man vill ju inte komma i onödan heller.
Hur har det gått?
Äckelmagade bör ej läsa nedan
Någon som varit med om att slemproppen gått och hur såg den ut?
Jag gick in i vecka 37 idag och i em när jag varit på toa så kom det en femkronas (det gamla myntets storlek) gul seg klump, eller var det bara en extremt stor flytningsklump (som jag aldrig varit i närheten till att haft innan)?
Har googlat lite, men det verkar mer vara en genomskinlig lätt färgad geléklump? Min påminde mer om typ färgen var, alltså helt genomgul
Hoppas jag inte förstört matlusten för någon ikväll
Äckelmagade bör ej läsa nedan
Någon som varit med om att slemproppen gått och hur såg den ut?
Jag gick in i vecka 37 idag och i em när jag varit på toa så kom det en femkronas (det gamla myntets storlek) gul seg klump, eller var det bara en extremt stor flytningsklump (som jag aldrig varit i närheten till att haft innan)?
Har googlat lite, men det verkar mer vara en genomskinlig lätt färgad geléklump? Min påminde mer om typ färgen var, alltså helt genomgul
Hoppas jag inte förstört matlusten för någon ikväll
Hoppas du kan hålla dig dåVarit på specen på morgonen. UL såg bra ut. Var öppen 4 cm. Så nu ska vi in för igångsättning imorgon kl 8.
Om det nu inte hoppar igång innan dess eftersom hon gjorde en hinnsvepning utan att fråga/informera innan.
Föder ju helst dagtid när ”min” ryggkirurg är på plats. Så får väl knipa i natt.
Spännande!Varit på specen på morgonen. UL såg bra ut. Var öppen 4 cm. Så nu ska vi in för igångsättning imorgon kl 8.
Om det nu inte hoppar igång innan dess eftersom hon gjorde en hinnsvepning utan att fråga/informera innan.
Föder ju helst dagtid när ”min” ryggkirurg är på plats. Så får väl knipa i natt.
Hoppas du kan hålla dig då
Hinnsvepning har jag hört inte är det skönaste i världen.. eller?
Ja mycket! Har lite tidspress också.Spännande!
Grattis!!Kl 8.32 i morse föddes han! 4515g och 51 cm lång.
Fick värkar ganska omgående i morse och 6.30 ca satte vi oss i bilen. Kom in till förlossningen kl 7 ungefär och då hade jag ca 2 min mellan värkarna.
Sen gick det fort efter att BM tog hål på hinnorna.
Nu mår vi förhållandevis bra, ryggen höll! Lillebror verkar inte ha några utsättningssyndrom.
Får inte amma så länge som jag går på morfin. Så nu hoppas jag kunna trappa ut förhållandevis fort.
Grattis!Kl 8.32 i morse föddes han! 4515g och 51 cm lång.
Fick värkar ganska omgående i morse och 6.30 ca satte vi oss i bilen. Kom in till förlossningen kl 7 ungefär och då hade jag ca 2 min mellan värkarna.
Nu mår vi förhållandevis bra, ryggen höll! Lillebror verkar inte ha några utsättningssyndrom.
Får inte amma så länge som jag går på morfin. Så nu hoppas jag kunna trappa ut förhållandevis fort.
Åh stort grattis till lillkillen skönt att allt gått bra!Kl 8.32 i morse föddes han! 4515g och 51 cm lång.
Tack!Grattis!!
Tack! Ja, lite skillnad mot dottern som bara vägde 3175g.Grattis!
Vilken rejäl bit
Tack!Åh stort grattis till lillkillen skönt att allt gått bra!