Faderskapsintyg och ange delad vårdnad.Någon som har koll på om man är sambo hur han får dagar? Som det är nu står alla 480 dagarna på mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Faderskapsintyg och ange delad vårdnad.Någon som har koll på om man är sambo hur han får dagar? Som det är nu står alla 480 dagarna på mig.
Man måste ange delad vårdnad också .Man måste skriva faderskapsintyget, efter det går hälften av dagarna över till den andra föräldern.
Aha, vi skrev allting på samma gång.Man måste ange delad vårdnad också .
Jag och sambon har skrivit faderskapsintyg men angett ensam vårdnad för mig.
För att sambon har noll i sgi i sverige då han jobbar i norge och om han ska få ut därifrån måste jag vara sysselsatt på minst 75% då.Aha, vi skrev allting på samma gång.
Varför har ni skrivit ensam vårdnad på dig?
Ah, vad smart av er!För att sambon har noll i sgi i sverige då han jobbar i norge och om han ska få ut därifrån måste jag vara sysselsatt på minst 75% då.
Han kommer ha 3-dagars arbetsvecka, utom några få undantag, och så har han 20 veckor semester om året, så så länge han jobbar kvar där har jag ensam vårdnad, för att inte dagar ska gå till spillo.
Smart ur föräldradagarnas synpunkt men det kan gå illa om du råkar avlida hastigt. Då är fadern inte vårdnadshavare och kommer behöva kämpa för att få rätten till sitt barn.För att sambon har noll i sgi i sverige då han jobbar i norge och om han ska få ut därifrån måste jag vara sysselsatt på minst 75% då.
Han kommer ha 3-dagars arbetsvecka, utom några få undantag, och så har han 20 veckor semester om året, så så länge han jobbar kvar där har jag ensam vårdnad, för att inte dagar ska gå till spillo.
Smart ur föräldradagarnas synpunkt men det kan gå illa om du råkar avlida hastigt. Då är fadern inte vårdnadshavare och kommer behöva kämpa för att få rätten till sitt barn.
Bara i all välmening
Mvh Miks
Vi har koll på det .Smart ur föräldradagarnas synpunkt men det kan gå illa om du råkar avlida hastigt. Då är fadern inte vårdnadshavare och kommer behöva kämpa för att få rätten till sitt barn.
Bara i all välmening
Mvh Miks
Ring förlossningen och rådfråga tycker jag. Och drick något kallt och SÖTT.Väldigt lugnt i magen ikväll. Har känt något litet buffande men inte som det brukar vara. Har druckit kallt vatten och legat på vänster sida. Tycker inte om detta riktigt. Brukar vara livat vid den här tiden.
Hur har det gått?Väldigt lugnt i magen ikväll. Har känt något litet buffande men inte som det brukar vara. Har druckit kallt vatten och legat på vänster sida. Tycker inte om detta riktigt. Brukar vara livat vid den här tiden.
Efter jag duschade och gick och la mig i sängen så kom det ett par buffanden. Men nu på morgonen har det varit mycket lugnare än vanligt igen så jag ska ta och ringa nu.Hur har det gått?
Efter jag duschade och gick och la mig i sängen så kom det ett par buffanden. Men nu på morgonen har det varit mycket lugnare än vanligt igen så jag ska ta och ringa nu.