Önskar så att jag hade haft närmare till stallet, så kunde man också försvara att åka dit två gånger/dag för att mocka och rida. Svea klarar sig uppenbart också 3-4 h utan mat eftersom hon kan sova så länge (iaf på dagen..
) men när hon är vaken vill hon helst äta varannan timme eller mer och hon blir rejält sur om man inte är enig
.
Vi har en filt inne till nestet/sängen och en babywrap jag har sytt i bilen. Känner heller inte att vi behöver fler. I vagnen har vi en voksipåse. Men hon är Heller inte så frusen av sig!
Baby förbereder dig på framtida nätter...
vi sover just nu ca 2 -2.5 timmar i stöten...
Angående blöjhink skulle jag hämta en tillsammans med en baby box men de var slut när jag hämtade boxen och har aldrig blivit färdig till aTT hämta den. Vi har en vanlig papperskorg och blöjpåsar som är lite parfymerade, luktar ibland när den börjar bli full men inte så farligt tycker jag och då har vi den i sovrummet . Tyckte däremot den svaga parfymen från påsarna var fruktansvärd när jag var gravid men nu registrerar jag den knappt! Ska dock kolla om inte hundpajspåsar är billigare/styck!