Jag lyckades göra ungefär som du beskriver innan han och pappan gick ut på promenad, för att när jag var färdig inse att de sabla dropparna inte kom ut när jag sprayade! Så vet inte hur mycket han fick i sig. Det gick iaf bättre än vad det brukar göra, även om han så klart blev ledsen.Vår lille blir också helt hysterisk när han ska få näsdroppar (spray i yttersta nöd) men jag har passat på när han sover alt smyga på lite bakifrån när han sitter i barnstolen för när man kommer bakifrån på honom blir han liksom så nyfiken att han tittar upp lite lagom så jag kan va kvick som en jäkla iller och spraya näsan underifrån/från sidan typ. Men man får som sagt va jäkligt snabb. Funkar inte det så är det tyvärr så att man får hålla fast och låta dom skrika.. Det är hemskt men man får se till att vara jäkligt snabb.
Väntar dock på att bli uppringd från VC för nu började han skrika så där igen när han legat och sovit en stund i sängen. Inte som i natt men ändå, tystnade och somnade när han fick komma ut i vagnen så nåt är det, så här brukar han inte alls bete sig....