Ända till kl 5 då han vaknade och var hungrig igenOj, holy cow vad mat! Hoppas han sov gott sen haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ända till kl 5 då han vaknade och var hungrig igenOj, holy cow vad mat! Hoppas han sov gott sen haha
På torsdag lämnar jag över stafettpinnen till sambon för att vara hemma med den här knasbollen
Tur för mig att det bara 2dagar i veckan
En sån sötPå torsdag lämnar jag över stafettpinnen till sambon för att vara hemma med den här knasbollen
Söt!
Åh, jag skulle också gärna jobba nån dag i veckan i alla fall. Härligt att få lite av båda världarna liksom
En sån söt
Jag började jobba idag. Heltid.
Men gud vilka godingar vi har här i trådenPå torsdag lämnar jag över stafettpinnen till sambon för att vara hemma med den här knasbollen
Över förväntan. Spännande med nytt jobb, och skönt att få äta i lugn och ro utan kladd Men så klart saknade jag mina små. Jobba halvtid hade varit drömläget men jag vill inte gå in så på ett nytt jobb. Dock kommer jag nog vara mer föräldraledig i höst tror jag, förhoppningsvis på deltid.Hur kändes det?
Men fy så tråkigt, krya på er allihop!Vad avis jag blir på er som börjat jobba. Håller med om att det bästa hade varit att få vara hemma på deltid så att man får lite av varje .
Storebror fick ju feber på påskafton och igår blev resten av familjen sjuka. Storebror hostar och sover dåligt, V sover dåligt och snorar och maken och jag är trötta och har ont i kroppen. Vi ska ha kalas för storebror på lördag eftersom han fyllde 3 i måndags, och jag hoppas att vi hinner friskna till tills dess .
I bilen.
Efter massa knöl och gnäll blir det tyst i baksätet. Vi frågar storasyster om liten somnat.
Nej han är vaken.
Hm. Tyst. Stilla. Och vaken? Det finns väl inte?
Efter några minuter kommer segersnacket.
DadadaDAAAh
Då vet vi att vi snart måste stanna.
Snart kommer jollret bli mer och mer missnöjt
Haha åh vad jag känner igen!! Suttit med en unge som blivit mer och mer trött under tiden jag fikat med en kompis. Helt galet vad påhittig man blir när det kommer till att underhålla dem för att kunna prata någorlunda ostört.I bilen.
Efter massa knöl och gnäll blir det tyst i baksätet. Vi frågar storasyster om liten somnat.
Nej han är vaken.
Hm. Tyst. Stilla. Och vaken? Det finns väl inte?
Efter några minuter kommer segersnacket.
DadadaDAAAh
Då vet vi att vi snart måste stanna.
Snart kommer jollret bli mer och mer missnöjt