Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag har jag skrivit på för nya jobbet så nu kan jag tacka för gratulationerna Det känns så himla bra. Jag vet dock inte hur jag ska klara mig utan min bebis på dagarna. Jag har fram till påsk nu att maxa bebismyset
Räcker upp handen! Jag har bara pms en dag men det är fruktansvärt. Jag har introducerat idén att jag ska boka in mig på spahotell den dagen i månaden. Min man stöttar idénHär är en till som ska ställa sig på vågen när det är dags för 5 månaders-sprutan. Har verkligen försökt sköta mat och motion sen sambon åkte. Går i snitt 1,5 timme per dag och sen tar jag hästarna på det. Är ju inte vältränad för fem öre men hoppas kunna ändra på det till våren när stalljobbet drar igång.
Igår promenerade jag till Ica och köpte godis, en nätt promenad på nästan 2 timmar totalt, hunden HATADE mig, trots att hon hade det tjockaste vintertäcket på.
Har fått en sån fruktansvärd PMS sen knodd kom, går runt som en tickande bomb i flera dagar. Innan har jag alltid blivit ledsen och deppad sista dagen innan mensen kommit, men nu är jag arg som ett bi. Nån mer som märker av att hormonerna ändrats?
Hehehe kan vara så att jag också får en månatlig spavistelse när sambon väl är hemma och märker av problemet, det brukar vara han som råkar värst ut.Räcker upp handen! Jag har bara pms en dag men det är fruktansvärt. Jag har introducerat idén att jag ska boka in mig på spahotell den dagen i månaden. Min man stöttar idén
Jag är inte i form. Det går så sjukt dåligt för mig att tappa de sista extrakilona. De borde varit borta för länge sen. Nu tror jag att jag kommer få ändan ur, annars kommer jag inte ha något att ha på mig när jag börjar jobba
Det har du förtjänat oavsett humör!Hehehe kan vara så att jag också får en månatlig spavistelse när sambon väl är hemma och märker av problemet, det brukar vara han som råkar värst ut.
Så var det med stora sonen så hoppas att kroppen agerar likadant nu . Har så svårt att komma igång med träningen. Maken har satt ihop ett superenkelt träningsprogram som jag ska köra två gånger i veckan. Jag har bara utfört hela programmet en gång på två månader, det är ju så dåligt att jag nästan skäms . Att springa är inte min grej heller. Styrketräning är det som jag får ut mest av och som faktiskt blir av. Behöver bli starkare i bål, rygg och axlar.Jag kan ju konstatera att man nog lite får rätta sig efter sin kropp när det gäller vikten efter graviditet. Jag har nu provat en gång att direkt börja träna och tänka på maten och jobba fysiskt 5 v efter snitt och en gång att skita i det och fika och gå barnvagnsrundor.
Båda gångerna har jag efter ca 6 månader varit tillbaka viktmässigt. Denna gången har jag ammat och det gjorde jag inte sist. Men kroppen verkar ha just den tiden att stabilisera sig.
Nu är min plan att satsa på styrketräning istället för att börja springa. För springa slutar jag alltid med... liksom inte min grej. Och jag är jag är ju ute efter att just få en starkare kropp och tydligare muskler. Hemma träning blir det nu i varje fall. Så blir det inte ett projekt utan kan klämmas in när liten sover.
Här är en till som ska ställa sig på vågen när det är dags för 5 månaders-sprutan. Har verkligen försökt sköta mat och motion sen sambon åkte. Går i snitt 1,5 timme per dag och sen tar jag hästarna på det. Är ju inte vältränad för fem öre men hoppas kunna ändra på det till våren när stalljobbet drar igång.
Igår promenerade jag till Ica och köpte godis, en nätt promenad på nästan 2 timmar totalt, hunden HATADE mig, trots att hon hade det tjockaste vintertäcket på.
Har fått en sån fruktansvärd PMS sen knodd kom, går runt som en tickande bomb i flera dagar. Innan har jag alltid blivit ledsen och deppad sista dagen innan mensen kommit, men nu är jag arg som ett bi. Nån mer som märker av att hormonerna ändrats?
Hur SKA du tas? Tänker om du har några bra tips som jag kan delge sambon redan innan.Pms Japp!!
Efter stora sonen kom blev jag som en tickande bomb varje gång mensen nalkades.
Antar att det inte blivit bättre den här gången heller..
Många onödiga konflikter och tjafs hemma innan vi båda kom på varför, samma tidpunkt varje månad.. Nu har vi båda lärt oss hur jag ska tas..
Inte prata med mig i onödan Haha nej skönt åsido. Aldrig ta några diskussioner i med mig alls under den perioden typ. Att jag äter regelbundet, blodsockerfall är inte braHur SKA du tas? Tänker om du har några bra tips som jag kan delge sambon redan innan.
Låter ungefär som sambons strategi i dagsläget också. Han är mest tyst, å andra sidan kan det trigga igång mig ännu mer när det är vid fel tillfällen.Inte prata med mig i onödan Haha nej skönt åsido. Aldrig ta några diskussioner i med mig alls under den perioden typ. Att jag äter regelbundet, blodsockerfall är inte bra
Puttar tillbaka tråden till första sidan
På tal om träning så var jag till mom's crossfit i fredags och har fortfarande träningsvärk i lår och rumpa.. Tänkte försöka komma ut på en löptur idag men min förkylning vill verkligen inte ge sig så får se hur det blir.
Lägenheten blev städad och golven torkade imorse- sen åt vi lunch och så kunde jag torka igen .
Låter som bra träning, jag kom aldrig ut, har typ knappt varit utanför dörren idag eftersom hon somnat i vagnen på väg ut ur källaren båda gångernaHärligt med träning. Min träning idag bestod av att putta barnvagn+ståbräda+2,5åring som inte vill sammarbeta i full snöstorm. Det var tungt vill jag lova