Tråkigt med hästen!Hej igen allihopa! Jag har varit borta från tråden sen oktober typ, så jag har förmodligen missat jättemycket. Tyvärr dog min älskade häst i oktober och jag orkade helt enkelt inte logga in på buke överhuvudtaget, ville inte se nåt som hade med hästar att göra. Nu har den värsta sorgen släppt och även om jag är ledsen så har jag nu snarare ett behov av att få prata om honom och hästabstinensen har dessutom satt in. Så nu är jag tillbaka även i denna tråd!
Milo blev 7 månader i lördags och växer verkligen så det knakar! I december vägde han 8 kg och var 68 cm lång, gissar att vi närmar oss 9 kg snart, för nu är han riktigt tung att bära på tycker jag. Favoritsysselsättningen är att hoppa i hoppgungan, det kan han syssla med hur länge som helst, snart kryps det nog också, han vill gärna fram. Och han "pratar" en hel del, häromdagen sa han "Abba", vilket sambon inte tycker räknas som ett ord medan jag tycker att det visar på en mycket god musiksmak
Hoppas att allt är bra med er och bebisarna, jag orkar nog inte läsa och uppdatera mig så långt bak som jag missat i tråden men ska försöka vara lite aktiv från och med nu istället!
Vad hände?