Rhinos
Trådstartare
Sån här är min dag.
Känner mig misslyckad och missnöjd. Missflyt.
Ena hunden är kass. Får för mig att det är för att jag tröttnade på hysteridragandet i koppel igår och drog honom baklänges flera meter medans han drog tillbaka för att lukta fördigt på nån fläck.
Stora ungen hade värsta utbrottet över att vara tvungen att sitta i bilen ocv ha tråkigt istället för soffan. Sen var det kass att tida ponnyn för den går inte som den ska och det ska stannas hela tiden och fråga varför.
Nu känns det som det är totalt fel ponny och hur man hittar rätt ponny vetefan. Kämpaglöd- vars är den?
Och sen lillebror dyngless på att åka bil. I get konstigt alls men ännu mer gnäll. Jag hatar gnäll....
Ibland känns det som att vad man.än gör så är det fel. Nån är alltid missnöjd... Och sen rider jag kass oxå och har alltid gjort och det känns som livet slösats bort på att göra sånt jag inte kan
Dålig dag. Tack för att jag fått gnälla här
Gnäll är det VÄRSTA SOM FINNS! Kan bli helt tokig när det gnälls gnälls gnälls. Och när man åker bil dessutom... Vilken skitdag du har haft. Som tur är är den snart över. Hoppas morgondagen blir bättre.