Sommarföräldrar 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad ska ni ha för skötbord (om ni ska ha det)?

Vi hittade ett vi fastnade för på blocket ett gammalt ikea men självklart var det sålt och hittar knappt samma igen och då mycket längre iväg. :banghead:

Vi hittade ett vi fastnade för på blocket ett gammalt ikea men självklart var det sålt och hittar knappt samma igen och då mycket längre iväg. :banghead:

För enkelhetens skull ska vi nog ha två, men köpa beg på blocket. Troll har ett med hjul på, tror det blir två sådana, smidigt att kunna rulla det åt sidan om man ska städa eller nått :)

För våran del blev det en troll mika skötbyrå, har så dåligt med förvaring så det får bli bebisens byrå. Perfekt att ta av skötdelen och bara ha som byrå.

För våran del blev det en troll mika skötbyrå, har så dåligt med förvaring så det får bli bebisens byrå. Perfekt att ta av skötdelen och bara ha som byrå.

Vi kommer också köpa en skötbyrå. Vi har bara plats i vardagsrummet till den men det får bli bebis garderob i början och skötbord i bebis rum sen när vi flyttat. Kommer fram till dess ha en skötbädd så vi kan byta där vi får plats helt enkelt!

För enkelhetens skull ska vi nog ha två, men köpa beg på blocket. Troll har ett med hjul på, tror det blir två sådana, smidigt att kunna rulla det åt sidan om man ska städa eller nått :)

Lutar åt två här med.
Vi diskuterade nu ikväll och vi funderar på att bygga ett som vi vill ha det på nedervåningen där vi kommer tillbringa mest tid och använda mest.
Sen tänker jag nog skaffa ett ihopfällbart att ha på ovanvåningen för att byta på natten. Det kan man även ta med sig om man ska iväg några dagar där inget skötbord finns.

Är så glad för på torsdag ska vi iväg och se ut exakt hur vagnen ska se ut och provköra i butik. (Demonstrera för sambon varför den är så bra! ;)).
"Min" vagn har redan fått godkänd från sambon :) Så Skönt!

Liten i magen verkar trycka på magsäcken, det - ihop med slemförkylning är ingen hit :mad: Får knappt i mig mat och hostar så jag nästan kräks :cry:

V 16 igår! :love:
Funderar på om jag ska ringa bm i eftermiddag, fick ju först ett datum vid första UL, men fick sedan ett datum 5 dagar tidigare vid KUB.. RUL är bokat efter första datumet, så som det ser ut nu så kommer det vara i v 18+6. Är det för sent eller ska jag bara låta det vara?

Liten i magen verkar trycka på magsäcken, det - ihop med slemförkylning är ingen hit :mad: Får knappt i mig mat och hostar så jag nästan kräks :cry:

Funderar på om jag ska ringa bm i eftermiddag, fick ju först ett datum vid första UL, men fick sedan ett datum 5 dagar tidigare vid KUB.. RUL är bokat efter första datumet, så som det ser ut nu så kommer det vara i v 18+6. Är det för sent eller ska jag bara låta det vara?

Jag kommer att vara i 18+4 när jag gör mitt RUL, fick inget annat datum vid KUB heller.

"Godkänd" är den redan men sambon kan inte riktigt förstå varför inte en 15 år gammal på blocket duger lika bra. ;)

Jag skulle varit i 18+6 på mitt Rul men blev flyttad på detta så var i v 20+0. Men han såg allt bra ändå så du kan låta tiden vara! :)

Vi hittade ett begagnat som vi skyndade att köpa, så det står redan här hemma. Vattentåligt men hjul. Lyfter man på skötbädden så är det en badbalja under, så är båda i ett. Och ett par hyllor med gott om förvaring :)

Ja det stämmer!
Det lutar åt Lounge black, det är det och chassifärg vi ska kolla och bestämma oss för idag! ;)
Är lika förväntansfull nu som när man ska provköra bil eller provrida en häst. Hahaha

Det blev inte alls som jag tänkte mig idag! :p
Det blev en City Cross Blue Lime. Fyra fasta hjul, vitt chassi och sen köper vi till Super Viking liggdel i Lounge Black.
Lounge Black på vitt chassi gifte sig totalt! :love:

12742118_10153281685297026_2012082874089448868_n.jpg

Det blev inte alls som jag tänkte mig idag! :p
Det blev en City Cross Blue Lime. Fyra fasta hjul, vitt chassi och sen köper vi till Super Viking liggdel i Lounge Black.
Lounge Black på vitt chassi gifte sig totalt! :love:

12742118_10153281685297026_2012082874089448868_n.jpg

Haha så det kan gå!
Men vad kul, hoppas att ni blir nöjda!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 552
  • Låst
Gravid - 1år Jag vågar mig på att starta tråden fastän det är tiiiidigt tidigt för mig ännu. Sommarföräldrar -18, nu kör vi!! :) Juni KattenKorven...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
136 402
Senast: Jozze
·
Gravid - 1år Skapar en ny tråd eftersom den gamla börjar bli för lång :). Här kommer också den senaste listan och har knåpat ihop en...
95 96 97
Svar
1 935
· Visningar
97 023
Senast: hvala
·
Gravid - 1år Länk till gamla tråden: http://www.bukefalos.com/threads/sommarforaldrar-2016-del-2.1393999/ Födda bebisar: 15/6 Inverterad: Miranda...
24 25 26
Svar
506
· Visningar
42 121
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar