Ska ni ha bärsele eller sjal eller båda och eller inget alls?
Tänkte prova med sjal först (har fått låna en) och sen en sele när bebis är lite större
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska ni ha för skötbord (om ni ska ha det)?
Vi hittade ett vi fastnade för på blocket ett gammalt ikea men självklart var det sålt och hittar knappt samma igen och då mycket längre iväg.
För våran del blev det en troll mika skötbyrå, har så dåligt med förvaring så det får bli bebisens byrå. Perfekt att ta av skötdelen och bara ha som byrå.Vad ska ni ha för skötbord (om ni ska ha det)?
Vi hittade ett vi fastnade för på blocket ett gammalt ikea men självklart var det sålt och hittar knappt samma igen och då mycket längre iväg.
För våran del blev det en troll mika skötbyrå, har så dåligt med förvaring så det får bli bebisens byrå. Perfekt att ta av skötdelen och bara ha som byrå.
För enkelhetens skull ska vi nog ha två, men köpa beg på blocket. Troll har ett med hjul på, tror det blir två sådana, smidigt att kunna rulla det åt sidan om man ska städa eller nått
"Min" vagn har redan fått godkänd från sambon Så Skönt!Är så glad för på torsdag ska vi iväg och se ut exakt hur vagnen ska se ut och provköra i butik. (Demonstrera för sambon varför den är så bra! ).
"Min" vagn har redan fått godkänd från sambon Så Skönt!
Liten i magen verkar trycka på magsäcken, det - ihop med slemförkylning är ingen hit Får knappt i mig mat och hostar så jag nästan kräks
V 16 igår!
Funderar på om jag ska ringa bm i eftermiddag, fick ju först ett datum vid första UL, men fick sedan ett datum 5 dagar tidigare vid KUB.. RUL är bokat efter första datumet, så som det ser ut nu så kommer det vara i v 18+6. Är det för sent eller ska jag bara låta det vara?
Då låter jag det varaJag kommer att vara i 18+4 när jag gör mitt RUL, fick inget annat datum vid KUB heller.
"Min" vagn har redan fått godkänd från sambon Så Skönt!
Liten i magen verkar trycka på magsäcken, det - ihop med slemförkylning är ingen hit Får knappt i mig mat och hostar så jag nästan kräks
V 16 igår!
Funderar på om jag ska ringa bm i eftermiddag, fick ju först ett datum vid första UL, men fick sedan ett datum 5 dagar tidigare vid KUB.. RUL är bokat efter första datumet, så som det ser ut nu så kommer det vara i v 18+6. Är det för sent eller ska jag bara låta det vara?
"Godkänd" är den redan men sambon kan inte riktigt förstå varför inte en 15 år gammal på blocket duger lika bra.
Haha! Som min sambo då.
Men förstod jag det rätt i att det är en Super Viking du ska ha?
Har du bestämt färg?
Vi köpte ny bil förra veckan så jag vet känslanJa det stämmer!
Det lutar åt Lounge black, det är det och chassifärg vi ska kolla och bestämma oss för idag!
Är lika förväntansfull nu som när man ska provköra bil eller provrida en häst. Hahaha
Vi hittade ett begagnat som vi skyndade att köpa, så det står redan här hemma. Vattentåligt men hjul. Lyfter man på skötbädden så är det en badbalja under, så är båda i ett. Och ett par hyllor med gott om förvaringVad ska ni ha för skötbord (om ni ska ha det)?
Ja det stämmer!
Det lutar åt Lounge black, det är det och chassifärg vi ska kolla och bestämma oss för idag!
Är lika förväntansfull nu som när man ska provköra bil eller provrida en häst. Hahaha
Det blev inte alls som jag tänkte mig idag!
Det blev en City Cross Blue Lime. Fyra fasta hjul, vitt chassi och sen köper vi till Super Viking liggdel i Lounge Black.
Lounge Black på vitt chassi gifte sig totalt!