Miranda är lite drygt tre veckor gammal nu och vi hittar på en hel del. Nu är vi på Gotland på semester, så det blir en hel del utflykter med bil, restaurangbesök och promenader i sele. Förutom att det är lite svårt att bestämma exakta tider för avfärd då fröken vill äta och byta blöja enligt sin egen klocka, så går det finfint att ha med henne. Hon sover i bilen och i selen. Vaknar hon när man sitter still nånstans så är det oftast för att hon är hungrig. Jag ammar överallt och bryr mig inte om nån ser. Efter maten brukar hon slockna igen. Vi har varit inne i Almedalen och lyssnat på tal, ätit lunch och fikat flera gånger och det har gått bra!
Men utflykter gör vi för vår skull. Bebis skiter nog högaktningsfullt i det.
Man ska ta det i sin egen takt!
På tisdag flyger vi till Stockholm och stannar ett par dagar innan det blir tåg hem igen. Det blir intressant att se hur det går att flyga. Kan jag bara amma när hon är hungrig så ska det nog gå bra.
Förresten, ni med bebisar med onda magar: googla EC och grodhållning! Det har gjort underverk när vår flicka har körigt i magen. Underbart skönt att kunna hjälpa henne när hon är ledsen.