Så du har också fått tvillingar? Allt gick bra? Intensivt i början?He he, när jag väntade mina tvillingar så råkade jag också ut för att någon försa sig - den sa att här ligger ena lille kkkkkkk-ompisen. Så jag var 100% säker på minst en kille. Men det var två flickor - jag kände mig nästan chockad när jag inte fick någon pojke.
Så jag tror att i din situation är det nog ganska bra att veta könen, det gör nog som du säger att barnen blir verkligare och du kan knyta an på ett sätt som gör din situation kanske lite mera uthärdlig.
Jag tänker så mycket på dig och hoppas att mina hejarop och förslag till aktiviteter utan att du rör dig inte känns alltför hurtfriska och jobbiga.
Svärmor som irriterande nog har döpt barnen till Kurt och Nisse tittar bara överseende på mig när jag varje gång säger att jag tror att det är en av varje (har jag gissat på ett tag). Idag när hon som vanligt pratade om hur vilda tvillingpojkarna kommer bli var jag sugen på att berätta. Men det blir nästan roligare att vänta till de kommet ut och se hennes min Så jag lät bli.
Och även om jag inte verkar så entusiastisk över idéer om vad jag ska använda tiden till härinne är det tröstande på något sätt att andra bryr sig.
Idag har min lilla fina femåring flyttat....