Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad kul att ha vänner som ska ha barn samtidigt ungefär!Roligt för er och de små kusinerna Jag har också många omkring som ska ha barn nästa år, kul att följas åt! En av mina allra närmaste vänner ligger fem veckor före och en annan vän bara en vecka före. Även en i februari och en annan i maj. Baby-boom!
Gissar att det är fler än jag som är uppsvällda som ballonger i magen?
BM sa att man kan testa miniform. Är de någon som gjort det och i så fall tyckte ni det hjälpte? Försöker motionera så mycket det går (och göra yoga som är bra för tarmar osv) och äta bra men det hjälper inte hela vägen. Fundera om man skulle prova för att se om det hjälper lite grann iaf, jobbigt när magen är så spänd hela tiden.
Lite bättre nu när illamåendet börjat ge sig, men förstår precis vad du menar! Inte alls förstoppad, vilket ju många annars brukar bli, men uppsvälld och gasig så att jag ser ut att vara i minst v 30! Nu är det bara på kvällarna, som igår när jag varit på julbord. Haha vilken syn! Har också funderat på miniform, men som sagt börjat bli bättre ändå...
Jag är lite avis på er som ska få ul redan efter v12. Vi ska ju in när jag är i v11+6 så jag kanske kan tjata mig till ett ul då. Vill veta om det är en eller två! Så stor som jag är..
Jovars, jag förstår dig jag är också lite nervös inför nummer två och två på en gång kan nog många gånger vara tufft. Fördelen är ju att när de blir några månader kan de leka med varandra så man kanske kan hinna med att pusta ut en stundHaha ja lukter är verkligen känsligt! Sånt som knappt luktar alls kan jag reagera jättestarkt på och sånt man borde må illa av går fint.
Är i v 12 nu. Har säkert ingen enorm mage men många påpekar att "ja det syns ju redan" och jag tycker det är så tidigt. Men det är väl bara att vänja sig Skönt att höra att det kan plana ut sen! Har fortfarande vanliga jeans, som är låga i midjan men ridbyxorna är kört, dom har jag inte knäppt på åtminstone 3 v I början var det mest för att jag inte ville ha något som satt åt när jag mådde illa men nu går det inte att knäppa vare sig jag vill eller inte.
Just att jag har mått så otroligt illa är ytterligare en anledning till att jag blir rädd för tvillingar, men så behöver det såklart inte vara. Jag vill helst börja med en, är tillräckligt orolig för hur jag ska hinna med livet ändå