Hästar är svindyrt. Det måste vara värt pengarna för att det ska vara försvarbart, om man nu inte råkar vara mångmiljonär eller nåt känns det inte bra så överväg alternativ. Jag började med att låna ut min ena häst och när hon var borta kände jag bara "fan vad skönt!!" Så hon fick stanna hos fodervärden för en struntsumma. De hittade varandra och det var det viktigaste.EXAKT så känns det. Jag behöver inte skynda mig, men gör det ändå. Det har blivit ett måste, som ger dåligt samvete. Sen får jag dåligt samvete över att hon kostar en massa pengar, vilket tidigare inte brytt mig om, men att ha något som mest känns som ett måste och dessutom kostar flera tusen i månaden, känns som en dålig kombination.
Igår fick vi veta att vi ska bli en till i familjen btw. Leverans av en hund i morgon jag har varit sugen i över ett år och nu, tadaa, tror jag att vi har hittat "the one". Jag har även kollat med hunddagis i närheten här som säger sig kunna ta emot så jag hoppas att det finns plats när vi behöver den också så att säga. Det är min nya "häst"