Nej fy för myrorna, nästan värre än getingar och humlor!Usch hemska getingar!!
T har blivit bränd av en humla och idag råka han krypa in i en bo med rödmyror. Fick flera bett på baksidan av lår och rumpan. Helt röd och svullen. Fick slita av blöjan, det var fullt av myror innanför blöjan.
Kylbalsam måste inhandlas känner jag. Har inget hemma.
Vi kämpar på här hemma, ska ju flytta och håller på att sälja huset. Har fotografering på måndag och sen förhandsvisning på tisdag.
Förstår att det är fullt upp inför flytten. Vi spanar lite efter hus men tar en paus nu då sambon ska jobba utomlands en sväng igen under hösten. Jag både längtar och bävar för flytt...
I morgon ska vi på bröllop, och K ska då vara med sin farmor. Har krävt lite logistik, för bröllopet är i en annan stad och vi känner oss inte redo att lämna henne och åka 25 mil bort. Så det fick bli så att svärmor (som bor nästan 50 mil ifrån oss) kom upp till oss för att åka med oss till staden där bröllopet är och passa K där. Jag har vänner i den staden men de är bortresta så vi har lånat deras hus så att K med farmor kan hänga där Det är min kusin som gifter sig så jag har ju en del släkt i samma stad, men de ska ju alla gå på bröllopet