Här fyller tösen 13 dagar imorgon. Jag har fullt upp att hinna med på dagarna. Det ska ammas, bytas, vaggas, och det är svårt att ens få tid att laga mat! Hennes första vecka hemma så sov hon mest hela dagarna men så är det inte de sista dagarna. Så buke är helt enkelt bortprioriterat... Men vi mår bra! Men jag önskar att det va mer fritt fram att prata om att förändringen från ensam till bebis inte bara är helt fantastiskt underbar med guldkant utan att man också kan känna rädsla och oro för om man verkligen kan vara en bra förälder. Men mina hormoner börjar vara bättre i fas nu, ett tag kunde jag gråta för vad som helst. Som tur va har jag en go sambo som kramar mig när det behövs!
Lilla tjejen är helt underbart söt och snäll. Och lättare att lugna på kvällarna sen vi båda godkände att testa napp. Den gillades! Imorgon kommer ett hembesök från Bvc, ska bli kul att väga och mäta henne igen! 
Lilla tjejen är helt underbart söt och snäll. Och lättare att lugna på kvällarna sen vi båda godkände att testa napp. Den gillades! Imorgon kommer ett hembesök från Bvc, ska bli kul att väga och mäta henne igen!