Grattis @supersonic. !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis @supersonic. !
@DarkInNight hur går det med dig? har du fått någon hjälp?
Nu är det dags igen att börja äta tabletter men jag hittar inte min burk *världensdåligasteminne...*
Jag la den på ett sånt där bra ställe där jag verkligen skulle förstå vart jag lagt den till nästa gång...
Hittad! Den låg på översta hyllan i min mans garderob*Stor igenkänningsfaktor*
@DarkInNight hur går det med dig? har du fått någon hjälp?
Sitter på jobbet nu, och märker av att jag är extremt snurrig med enorma koncentrationssvårigheter. Det är jättesvårt att jobba faktiskt (sitter på kontor så tyvärr inget fysiskt jobb). Hjärnan går i vågor, flyter runt. Typ. Mycket svårt att förklara.
Har du märkt av några sådana biverkningar?
Nej, för mig är det faktiskt bara tillbaka till det normala, till det bättre. Jag har citalopram, men jag gick med i fbgruppen, tack för tipset här, och där läste jag att många har annan medicin. Premalex? Så det finns ju kanske hjälp utav annat om du nu har biverkningar.
Usch, så jobbigt =(
Jag känner dock igen mig i beskrivningen... brukar känna sån hjärndimma när min hypo inte ligger så bra.
Förra veckan hade lilleman virusinfektion med feber. Var helt aptitlös och drack minimalt. Piggnade till i lördag men har gått ner ordentlig i vikt och väger nu återigen under 10 kilo Vad ger man en unge som är helt ointresserad av mat att äta som är kaloririkt och bra näring i? Han äter pasta, korv och köttbullar med visst intresse, samt oliver, allt annat är ointressant inklusive glass. Dessutom gör han allt i 120 knyck och springer ju av sig allt han stoppar i sig och lite till.
Han har dessutom, för första gången någonsin, blivit ordentligt mammig. Han har aldrig förut gjort skillnad på mig och sin pappa men nu är det bara jag som gäller Han klänger och drar och ropar på mig oavbrutet när jag är hemma. Är han och pappan hemma själva funkar det bra, men om vi är tillsammans alla tre väljer han mamma vid 90% av tillfällena. Jag tycker synd om pappan som gärna vill trösta/leka/gosa lika mycket som jag vill och tycker också att det är jobbigt att han är så bunden till mig, känner mig jagad och låst. Har era barn också haft sådana här perioder och hur länge har de varat?
Smör går hem här, antingen i små kuber eller tjockt tjockt lager på macka (där bara smöret slickas av...). Gräddfil eller Creme Fraiche är också höjdare.Förra veckan hade lilleman virusinfektion med feber. Var helt aptitlös och drack minimalt. Piggnade till i lördag men har gått ner ordentlig i vikt och väger nu återigen under 10 kilo Vad ger man en unge som är helt ointresserad av mat att äta som är kaloririkt och bra näring i? Han äter pasta, korv och köttbullar med visst intresse, samt oliver, allt annat är ointressant inklusive glass. Dessutom gör han allt i 120 knyck och springer ju av sig allt han stoppar i sig och lite till.
Han har dessutom, för första gången någonsin, blivit ordentligt mammig. Han har aldrig förut gjort skillnad på mig och sin pappa men nu är det bara jag som gäller Han klänger och drar och ropar på mig oavbrutet när jag är hemma. Är han och pappan hemma själva funkar det bra, men om vi är tillsammans alla tre väljer han mamma vid 90% av tillfällena. Jag tycker synd om pappan som gärna vill trösta/leka/gosa lika mycket som jag vill och tycker också att det är jobbigt att han är så bunden till mig, känner mig jagad och låst. Har era barn också haft sådana här perioder och hur länge har de varat?