Sv: Sommarföräldrar 2013
Vad skönt att slippa VUL! Tyckte det var jätteobehagligt.
Och så fick vi en jättedålig bild tyckte jag, ansiktet ser jättekonstigt ut och så är det någon skugga som ser ut som bajs så jag kan bara tänka på det när jag tittar på våran bild, haha. Din var ju jättesöt!
Nästa onsdag är det dags för vårat RUL och jag längtar så!
Hoppas bebisen vill visa att det visst är en pojk men förmodligen så kommer hen väl ligga med benen i kors bara för att
Har ni andra också någon känsla för vad det är för något i magen?
Min sambos föräldrar har bara fått pojkar, och mina föräldrar fick bara flickor fram tills fjärde, lillebror kom. Fast jag tror inte sånt spelar roll.
Men jag försöker tänka ut flicknamn ifall min magkänsla inte stämmer.
Jag har alltid velat haft en tjej så det är inte det att jag vill ha en
kille utan bara att det är en kille här i, och något annat blir, fel.
Och nu bara babblar jag, om man kan babbla i skrift, men jag har varit utan dator och bara sporadiskt kunnat gå in och titta så nu måste jag skriva av mig lite.
Rörelser då? Jag ligger och känner efter flera gånger om dagen och jag ska erkänna att jag är så elak att jag försöker skaka magen och väcka bebisen. Ibland kan jag känna något litet, jag vet att det är bebis men det är så sällan, bara nån gång ibland, inte ens varje dag, även om det blir oftare och oftare. Men jag vill liksom känna nuuu.
Men nu är det förhoppningsvis bara en tidsfråga, för igår gick jag in i v 17 och dom flesta i v 20 och efter verkar känna och inte bara lite heller. Så mysigt.