Sv: Sommarföräldrar 2013
Men åh, vilka härliga bilder!
kl
Här segar sig dagarna fram. Har denna veckan kvar att jobba och sen är jag helt ledig fram till förlossning, känns lite dubbelt att sluta arbeta faktiskt. Halsbrännan är försvunnit då bebisen troligtvis har sjunkit ner något, så just nu mår jag oförskämt bra. Kanske lite foglossning då och då, men inte så att det besvärar så värst mycket. Känns tomt att tänka att jag inte ska gå till jobbet, men det kommer säkert kännas skönt när man väl vant sig
Annars står allt still här hemma. Vi har fortfarande inte flyttat upp på vår nyrenoverade övervåning då sambon inte dragit elen ännu (skomakarens barn och allt det där.....
) så jag har inte hunnit boa nånting alls och just nu börjar det liksom krypa i mig. Jag vill bädda spjälsäng, packa upp kläder i byrån, ställa iordning i stora pojkens rum och komma igång med nya sovrutiner för honom så att han känner sig trygg med det innan bebis kommer... men men. Det ordnar sig väl
Vi har i alla fall hittat en begagnad babyjogger till rimligt pris som ska hämtas på lördag, så det känns väldigt bra att vagn är ordnad! En sak mindre att känna stress över. Jag har även köpt hem en ergobaby-sele, så vi ska i alla fall klara av hundpromenaderna den första tiden vilket också har känts som en stress.