Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, vad var det som förvirrade dig med storlekarna? Vi ska till Gekås på onsdag, ska bli så kul! Hoppas jag klarar det bara...
domino: Grattis!! Kul med en till omföderska Varför blir det snitt?
Jo, blir snittad igen eftersom jag troligtvis är för trång i bäckenet och för att jag inte kan få epiduralbedövning pga jag är stelopererad just i den delen av ryggen man får den.
Hur har dom konstaterat att du är för trång i bäckenet? Hur gick förra förlossningen? Jobbigt att inte kunna få EDA, den är ju underbar
Jag överväger att köra utan EDA. Jag tycker det låter värre att tappa känseln i benen och underkroppen än smärtan...
Säger du nu ja
Hehe, nej men ärligt. Jag tyckte precis som du förra gången, men när de satte EDAn var nog bland det bästa jag vart med om.
Fast det där måste ju vara oerhört individuellt? Jag vet sedan tidigare att jag kan hantera smärta och tanken på att vara påverkad av biverkningar skrämmer mig mera. Jag var helt inne på EDA innan jag började läsa mina "föda barn"-böcker.
Om det är något jag vägrar göra så är det att låta mig skrämmas upp av andras förlossningsberättelser... Det går ändå inte att förutsäga hur min, eller era kommande, blir. Får ta det som det kommer, men så känns det nu iaf.
Är det bra att läsa på tror ni? Och vad läser ni för böcker isåfall?
Jag vet ju med mig att jag är mycket mottaglig för akupunktur, massage och TENS. På mig har det bra effekt iaf i vardagslivet. En nål i huvudet och jag blir hög, typ...
Jag tycker det verkar som det är standard att åka till ge-kås och shoppa loss inför bebis ankomst..i alla fall för oss som inte bor så superlångt bort. Vad är det som är så bra att köpa där?
KL
Bara 13 v kvar nu
Hur har dom konstaterat att du är för trång i bäckenet? Hur gick förra förlossningen? Jobbigt att inte kunna få EDA, den är ju underbar