"Sockerfritt" godis

MissFideli

Trådstartare
Jag köpte Pändys godis för några veckor sen och blev förtjust. Och väldigt lite socker.
Har ni tips på fler märken som har sockerfritt eller åtminstone pyttelite socker?
Tänker på godis a la påsgodis. Ej lakrits.
 
Säger också Wellibites! Både jordgubb/cola och fläder/hallon smakar som vanligt lösgodis för mig (fast extrasalt saltlakrits är en klass för sig)

Tweek finns också men bara smakat lakrits från dem
 
Wellibites! Så gott att jag hellre äter det än vanligt godis. Dock enbart testat hallon/saltlaktrits och extrasalt saltlakrits pga älskar lakrits men de har flera sorter utöver det, exv jordgubb/cola.

Hmm, undrar om inte min kompis bjöd på dom en gång. Måste kolla!!
 
Håller med om Wellibites men blir själv som en uppblåst gasballong av typ allt sockerfritt godis inklusive dem. (Kanske för att jag inte har självbevarelsedrift nog att äta mindre än en påse när jag väl öppnat en :sorry:.)
 
Tweek har gott godis.
Speciellt sour supreme.
 

Bifogade filer

  • 2CB51C30-284A-4C8F-B5B7-80758B823EBD.webp
    2CB51C30-284A-4C8F-B5B7-80758B823EBD.webp
    13,6 KB · Visningar: 8

Liknande trådar

Mat Då jag flyttat och inte längre har en riktig spis funderar jag på att testa risgrynsgröt på tub. Problemet är att jag verkligen avskyr...
Svar
14
· Visningar
611
Senast: ufot
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 638
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 884
Senast: Gunnar
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 482

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp