Men ja! Klassikern "jag får faktiskt pm från jättemånga som håller med mig!"Behövs inte, jag har faktiskt rätt så roligt åt era utbrott, ja inte bara jag utan fler som sett sådana här kommentarer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ja! Klassikern "jag får faktiskt pm från jättemånga som håller med mig!"Behövs inte, jag har faktiskt rätt så roligt åt era utbrott, ja inte bara jag utan fler som sett sådana här kommentarer.
Sen när blev taktkänsla ledordet på buke?Att det blir gnäll här på Buke när du försöker vara rolig kanske mer beror på din brist på taktkänsla än att folk här är efterblivna?
Det stadiet passerades för lääänge sen, nu träffas vi IRL istället.Men ja! Klassikern "jag får faktiskt pm från jättemånga som håller med mig!"
Men det låter toppen! Stödgrupper kan man aldrig få för många av.Det stadiet passerades för lääänge sen, nu träffas vi IRL istället.
Och @MacGyver kanske kan ta sina?Kränkt by proxy, låt du @Skorpion76 ta sina egna fajter.
Det gör han ju uppenbarligen.Och @MacGyver kanske kan ta sina?
Fast du gör ju precis det du uppmanar nån annan att inte göra.Det gör han ju uppenbarligen.
Du är rolig du, jag tror inte @vallhund heller bryr sig om dina tafatta försök till vuxenuppfostran.Fast du gör ju precis det du uppmanar nån annan att inte göra.
Nej, man ska ju inte vuxenuppfostra andras försök till vuxenuppfostran.Du är rolig du, jag tror inte @vallhund heller bryr sig om dina tafatta försök till vuxenuppfostran.
Tomtarna på mitt loft tycker alltid som jag.Men ja! Klassikern "jag får faktiskt pm från jättemånga som håller med mig!"
Sen tror jag det också är skillnad på hur de andra hanterar situationen. Märker de att jag inte börjar "röra på mig" och ska följa med ut och ingen frågar något i stil med om jag vill följa med ut eller om det är okej att jag sitter kvar, ja då skulle jag bli lite ledsen, medan om jag skulle få frågan så har jag ju blivit "sedd" och kan därför hantera situationen på ett annat sätt.
Känner du igen dig i följande situation? Du ska gå och ta en fika med ett gäng kompisar och alla de andra röker utom du. När ni har suttit och snackat om ditt och datt en stund tycker rökarna att det är dags att ta sig ett bloss på pinnen. Eftersom du är den enda som inte röker blir du sittande ensam kvar. Hur roligt är det?
Very Lazy Pethead
Känner du igen dig i följande situation? Du ska gå och ta en fika med ett gäng kompisar och alla de andra röker utom du. När ni har suttit och snackat om ditt och datt en stund tycker rökarna att det är dags att ta sig ett bloss på pinnen. Eftersom du är den enda som inte röker blir du sittande ensam kvar. Hur roligt är det?
Very Lazy Pethead
Är det att frysa ut någon att ha ett gemensamt intresse som du inte delar och inte vill delta i.Jag har inte sagt att någon ska vara barnvakt. Då har du missförstått mig fullständigt, men hål med om att det är ett perfekt sätt att frysa ut någon.
Very Lazy Pethead
Din känsla tror jag säger mer om dig själv och dina inre farhågor, dåliga självförtroende än om ditt sällskaps sätt att vara. För du låter otroligt osäker, rädd och dömande i dina svar. Att dom medvetet är elaka för att dom röker, att dom har onda avsikter osv.Just det. Det känns precis som om det skulle vara något fel på mig bara för att jag inte röker eller är ute och festar som de. Första gången som jag upplevde det här var när jag gick en konsumentekonomisk utbildning på ett år och de som stod i rökrutan pratade mest om sina vilda fester som de hade varit på under helgen. Senare fick jag veta av en ledsagare som jag hade under den här tiden och som jag träffade ibland att det där snacket mest var skryt. De skröt om hur fulla de hade varit och egentligen är det inget att eftersträva som så, men samtidigt blir det så enormt tydligt vem som är populär och vem som inte är det.
Very Lazy Pethead