Snygg finklänning till gravid ?

Lupin

Trådstartare
Jag skulle behöva tips på var man kan hitta snygg, välsittande finklänning till gravid - i Skåne. Vi gifter oss om tre veckor (den 13/12) och då har jag gått fulla 20 veckor. Magen är hyggligt märkbar redan, men så är det ju andra graviditeten. :)

Sv: Snygg finklänning till gravid ?

kolla in denna sidan www.4mom.se de har bra gravidkläder enligt mig :) Om du kollar under fliken klänning så kanske du hittar något. Går tyvärr inte att länka till dem.

Tack för tipset. :) Jag tänkte mig väl iofs om någon hade tips på en butik, därav min fråga "i Skåne". Jag vill gärna kunna prova klänningen IRL. Har ingen aning om vad som skulle se snyggt ut på. Men visst hade de fina kläder mm på sidan du länkade till.

http://www.mammashop.se de har en butik i Malmö. Googla på "gravidkläder Malmö" så får du upp några eller i vilka städer du nu har i närheten. Jag känner inte till Skåne och kan inte rekommendera några butiker, men så googlade jag för att hitta butiker i Göteborg.

Liknande trådar

Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 921
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 900
Senast: lizzie
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 394
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 126
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar