Snart lägger jag ner...

Sv: Snart lägger jag ner...

alltså löp menar jag annars säger jag turer

mm de va väl de ja tänkte... men va heter du? har du ridit flera lopp? tycker att ja ha sett dig lr nått

min rygg kanske hehe nä skämt och sido. hörde förretsen att de hade gått bra för Ida, JUlle och Sharp fox hade vunnit varsitt löp eller hur

mhm menar du förra söndagen? tror att det var sunny creek och sharpfox... ska du rida den8:e?

jo men hon har vunnit på Julle också.
Nej jag skulle ha gjort de, men nu blir de inte så, suck
så då får de väl bli lite hoppning istället.-

Korpen_ skrev:
jo men hon har vunnit på Julle också.
Nej jag skulle ha gjort de, men nu blir de inte så, suck
så då får de väl bli lite hoppning istället.-
Hon? menar du lisa? hon red varken sunny creek lr sharp fox

menar linda hehe blev lite fel satt i andra tankar. jo men nu senast vann hon på TRicken och innan har hon väl ridit julle till vinst också.
var de Gustaffson som red en av Alex hästar också

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 618
Senast: Badger
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
421
Senast: Redfox
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag känner mig konstant sysselsatt. Trots att jag bara jobbar 25%. När försäkringsbolaget skulle boka tid för husbesiktning så hade vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 524
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 111
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar