Snart lägger jag ner...

Sv: Snart lägger jag ner...

japp de har jag, vänta du jobbar för nadja eller nån på Angarn väl.

jobbar o jobbar ja rider åt henne, + några turer åt alex

ja Alex är ju alltid så glad när andra kommer och rider åt honom. Får de lite mindre att rida.
Jo förresten de var du som vann nere på Jägers samtidigt som de var Derby väl.

ja det var jag, väldigt kul va d! hoppas på en repris på torsdag ska rida samma häst på samma distans här på täby (lite tuffare konkurans kanske) så håll tummarna!

hehe de e bra, kom 4:a och var långt bakom dom 3första det var en löpning och vi låg inte så bra till med vikten. Nadja var nöjd och det är alltid det som är huvudsaken...

var du tvungen att ha mycket vikt eller?
alltid jobbigt med vikt hehe, men de känns skönt att man är så lätt att man iallafall slipper banta.
VIlken häst var de?

Korpen_ skrev:
var du tvungen att ha mycket vikt eller?
alltid jobbigt med vikt hehe, men de känns skönt att man är så lätt att man iallafall slipper banta.
VIlken häst var de?
Inte mcket 64 och hon står i 65 jämfört med tex Ilcour som bar 60,5 och står i 71.... Sonnes Pentylia.

ah okej då var de ju inte så farligt, jaja vet du när du startar nästa gång

den 22:a tror jag i silverhästen.Nadjas Kyrieleis lr så får ja ragga upp nån annan ritt hehe

hhe okej ingen som har ringt då efter din succe på jägers.
Ska väl också försöka hitta mig en ritt, man måste ju bara hinna med också. Går du också ettan nu eller?

oj 23:e va d visst... jodå folk ringde redan innan min första seger i vintras, jag har ju som fördel att jag kan rida 56. Japp jag går i 1:an fortfarande bara 15år... gör du också det? vem rider du hos? har du ridit löp?

japp går i ettan, nu har man äntligen fyllt sexton också, senkommen som man säger.
Just nu rider jag inte hos nån, men har haftr några få ritter under hösten och sommaren, men min andra tävlingskarriär har tagit mycket tid också.

fältävlan på sommar kanten och hoppning under vintern så mycket de går, får väl lite mer tid nu när jag ska sluta med friidrotten.

Korpen_ skrev:
japp går i ettan, nu har man äntligen fyllt sexton också, senkommen som man säger.
Just nu rider jag inte hos nån, men har haftr några få ritter under hösten och sommaren, men min andra tävlingskarriär har tagit mycket tid också.
aha va kul! trodde jag var den enda i min ålder inom sporten :cry: hehe men vem red du hos innan då?

jag har ridit lite hos Mcclaren och hos Kvisla, lite hos Tommy också. men de mesta ritter kommer från utomstående som jag bara ridit nån gång hos och prövat på sådär

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 618
Senast: Badger
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
421
Senast: Redfox
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag känner mig konstant sysselsatt. Trots att jag bara jobbar 25%. När försäkringsbolaget skulle boka tid för husbesiktning så hade vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 524
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 111
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar