Snart kryllar det av pudelbäbisar

C

cilvia

Om 2 veckor ska min storpudeltik valpa, och jag kan ju säga att hon är TJOCK, och hon är verkligen gravid!!!!, hon tycker att det är jobbigt nu, och hon äter som en häst!!!!

Ska verkligen bli jättespännande, det är hennes första kull.

Sv: Snart kryllar det av pudelbäbisar

:love: :love: :love:
Lova att du knäpper kort på raringarna och lägger ut ;)
har pudel själv och längtar jättemycket efter en kompis till honom..

bild på min pudding (dock utklädd men han är så söt)
maskeradKasper.jpg

Absolut så blir det mycket kort tagna på de små lurvarna!!!

Åååååååååhhh men sluta, jag håller ju på att längta ihjäl mig efter en egen pudelbäbis ju! :love: Om ett och ett halvt år hoppas jag kunna köpa en alldeles egen aprikos mellis att pussa på! :D

stor liten eller mellan-vallpisar?

Nån gång i framtiden ska jag ha en silverfärgad storpudel och träna med :love:

Whee! Jag har också bestämt mig för att nån gång ha en silverfärgad storpudel, till träning!!

måste bara få... 200!!
*ler*
//Malin

Det blir storpudelbäbisar som kommer ut, dock inga silverfärgade, utan svarta, ev kan det komma någon vit också.

Nu är det 6 dagar kvar till valpning.
Jag kan ju säga att fröken fräken har verkligen lagt ut ordentligt, och det är full fart där inne, dom kör nog pudelrace redan där inne dom små illbattingarna.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 574
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
558
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 450
Senast: ildiko
·
Hundträning Hej! Jag kommer snart få hem min första hund. Jag har läst på och även frågat vänner med hund men skulle vilja höra lite mer tips :)...
2
Svar
30
· Visningar
3 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka