Snart bara 1 månad till första tävlingen och fortfarande vinter!!!

Sv: Snart bara 1 månad till första tävlingen och fortfarande vinter!!!

-22 grader kallt imorse utanför Lund :angel:

Jag hoppas att de har rätt nu om våren som skall komma till helgen :D

Jag har dansat stora vårdansen nu :banana: :banana:
Så nu måste det bli vår ;)

Jag väljer att tro på din SMHI-gubbe:)
Jag tyckte inte om min alls, usch!:eek:

Ja eller hur! Iof kommer jag se dödsrädd ut och svimma när polaren hoppar :D Men är häst och ponny samtidigt?

Äsch inte då. Ja, det brukar gå samtidigt.
Sist jag var i mantorp så missade jag min start (mamma hittade inte MC och jag fick galoppera ner till transporterna) och när jag sen kommer upp igen hade såklart starten gått till terrängen och jag gasade allt jag hade genom start och resten av banan :angel: . Kunde ju inte sumpa kanske att vinna första starten med nya pållen (ledde klassen). Hörde ett samtal senare av pojkvännen till tvåan: "ja vi vart ju jätteglada när hon inte dök upp, men så plötsligt kommer hon där och jag har aldrig sett någon rida så j*vla fort" :eek: :o
Vann gjorde jag iaf :D

Nå snør det igjen.... Jeg blir gal:mad:

Ska vi inte skramla till en pistmaskin, pistad snö är ju ok att hoppa på. :idea:
För några år sen såg jag en Grand Prix hoppning i snön i Alperna...

Murray skrev:
Äsch inte då. Ja, det brukar gå samtidigt.
Sist jag var i mantorp så missade jag min start (mamma hittade inte MC och jag fick galoppera ner till transporterna) och när jag sen kommer upp igen hade såklart starten gått till terrängen och jag gasade allt jag hade genom start och resten av banan :angel: . Kunde ju inte sumpa kanske att vinna första starten med nya pållen (ledde klassen). Hörde ett samtal senare av pojkvännen till tvåan: "ja vi vart ju jätteglada när hon inte dök upp, men så plötsligt kommer hon där och jag har aldrig sett någon rida så j*vla fort" :eek: :o
Vann gjorde jag iaf :D

Haha det kommer jag ihåg :rofl: :rofl:

Hahaaa! Vad klockrent :D

Kan bara hålla med dig. Fast, för tillfället bryr jag mig inte om vädret. Busan står och är sjuk. Så tills hon blir frisk spelar inte vädret mig någon roll. Men förstår er alla andra att ni vill ha vår.

min häst ska också stå i minst 3 veckor pga en hoppskada hon ådrog sig förra veckan...

typiskt, just när hästen börjar gå som bäst....:crazy:

Haha, ja, kommer du ihåg den tjusiga ljusblåa grimman med matchande rosa grimskaft jag fick också istället för en jättefin lädergrimma bara för att den var för stor för min barbiedocka :smirk:

J*VLA SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!! mina nya sport ska bli knyppling... (har ja sagt alldeles för länge nu...)

Och fortfarande tror ingen på dig :angel:

Haha! Sigge passar bra i ljusblått o rosa ;)

ssannna skrev:
J*VLA SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!! mina nya sport ska bli knyppling... (har ja sagt alldeles för länge nu...)

eller vi kanske kan börja me tolkning (eller vi har ju tränat länge ;) ) fatta va skoj att tävla i tolkning :D

Men de skulle faktiskt vara jätte skoj!! haha :D :D :D

tolkade i onsdags, tvärnit när man fick färsk hästskit under skidan..:angel: :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 008
Senast: Bison
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 092
Senast: Barbabelle
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 974
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 845

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka