Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)
Jag har slitit med en 5 gångare i 12 år så jag är jätteglad att Laukur verkar vara 4 gångare så jag kan få njuta lite och inte bara rida som en tok varje gång jag kliver upp i sadeln
Känns underbart att bara be om trav så är det trav och galoppen är stor, rund och lätt att välja tempo på
Men jag kanske kommer bli lat sen, det lär väl märkas!
Och jag tycker alla 4 gångare jag testat varit rätt tråkigt. Eller, jättekul att rida sådär nån gång då och då, men inget jag skulle vilka ha som enda häst. Jag tycker balansgången är så himla spännande, jag måste verkligen rida med totalt fokus. De 4 gångare jag ridit har varit mer rakt på sak, antingen eller. Och på dem som varit mer stabila så har det mest varit att be om en gångart och njuta av åkturen. Självklart finns det alltid något att jobba på, men jag hade nog blivit fruktansvärt lat och glassat runt halva tiden.
Jag har slitit med en 5 gångare i 12 år så jag är jätteglad att Laukur verkar vara 4 gångare så jag kan få njuta lite och inte bara rida som en tok varje gång jag kliver upp i sadeln
Känns underbart att bara be om trav så är det trav och galoppen är stor, rund och lätt att välja tempo på
Men jag kanske kommer bli lat sen, det lär väl märkas!