Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Har någon här inne bra tips på hur man väcker sitt döende hästintresse? Börjar bli tämligen desperat nu!
Vad underbart att kunna unna sig så mycket roliga kurser!!
Jag tror du behöver hitta en ny häst med DET så att du får tillbaka ridlusten!
KL
Har någon här inne bra tips på hur man väcker sitt döende hästintresse? Börjar bli tämligen desperat nu!
Nej vi är inte medlemmar.. Är det värt pengarna att gå med? Vill ju inte snylta på någon heller liksom, är villig att hjälpa till med vad som och självklart betala också Tänk om man kunde hitta någon nära som behövde hjälp och som även kunde dela med sig av sina kunskaper, någon man kan rida tillsammans med Det skulle va nåt!! Får hoppas att man snubblar över någon och hålla span överallt
Nej vi är inte medlemmar.. Är det värt pengarna att gå med? Vill ju inte snylta på någon heller liksom, är villig att hjälpa till med vad som och självklart betala också Tänk om man kunde hitta någon nära som behövde hjälp och som även kunde dela med sig av sina kunskaper, någon man kan rida tillsammans med Det skulle va nåt!! Får hoppas att man snubblar över någon och hålla span överallt
Vad underbart att kunna unna sig så mycket roliga kurser!!
Längtar så tills jag är klar med studierna och slipper snåla in på sånt kul. Jag unnar mig en häst värd ca 60 000 om året, varav träningen bara är 3-6000.
Vad betyder ridum sem fjandinn? (med stavfel)
Om man går in på ISLEX så Rid utav helsike, Rid som fan !