Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jaja, vad skulle man göra om man inte hade häst?
Vad menar du med att islänningar hoppar av tidigt?
Jag förstår inte aaaalls vad du påstår
Idag har jag bokat tid för Kveikja på Helsingborgs djursjukhus. Hon skall få träffa Jeppson o se om han kan hitta något "vajsing" med henne. Hon snubblar så väldigt, igår 8ggr på en timme. Jag har två teorier, skoningen(som i vårt fall skevat iväg något väldigt det sista året) eller/och ryggen. Ny hovslagare är fixad till nästa gång och så är det lika bra att kolla henne resten oxå. Känns bra! Även om det var hårt att säga upp hovslagarn efter 8 år! Men fötterna ser så fel ut så nu kan jag inte lita på att det är rätt längre...
Jag måste bara... Den här bilden är det absolut sötaste jag sett. Han strålar ju av stolthet
Är det din egen bild, har du hittat den någonstans eller är det photoshop? (Hoppas inte på det sista)
Han har en sådan underbar färg Glampi!
Kl
Idag har jag bokat tid för Kveikja på Helsingborgs djursjukhus. Hon skall få träffa Jeppson o se om han kan hitta något "vajsing" med henne. Hon snubblar så väldigt, igår 8ggr på en timme. Jag har två teorier, skoningen(som i vårt fall skevat iväg något väldigt det sista året) eller/och ryggen. Ny hovslagare är fixad till nästa gång och så är det lika bra att kolla henne resten oxå. Känns bra! Även om det var hårt att säga upp hovslagarn efter 8 år! Men fötterna ser så fel ut så nu kan jag inte lita på att det är rätt längre...
Idag skulle jag in till en hästbutik i stan o köpa ridbyxor, men nu blir jag tveksam pengarna rullar ju iväg ändå... O därtill Igår beställde jag ett isländskt stångbett till henne oxå, skall testa o kan inte för mitt liv hitta vårt gamla stångbett... Men jaja, vad skulle man göra om man inte hade häst?
Förresten, den första bilden, den som jag frågade om - mina hoppande vänner undrar förstås var han landade!