Visst får du detFår jag fråga hur man gör då??
Fastnade med tummen i kättingen på hissnätet när jag släppte ner det från rännet på första hökörningsdagen, var då väg ner med huvudet först och i sista sek så lossnar det och jag lyckas med otrolig kraft veva upp överkroppen men återfår inte balansen så fick välja att "hoppa" ner och försöka landa på fötterna vilket jag lyckades, hade lövtunna gummistövlar på mig och då höll inte hälarna för ett fal/hopp på 3m ner i betonggolvet men som tur var så tänkte jag på att böja på knäna, annars hade jag antagligen krossat både knän, höfter och fått kotkompression i både rygg och nacke enligt läkarna....
Tur man har lungkapacitet då jag var själv uppe och ute, sambon (och barn) låg inne i huset och sov med öronproppar....
Ringde 1177 och frågade om fötterna verkligen kunde paja utav en sådan sak eller om det bara var att tvinga sig ut i balvagnen men då jag knappt kunde prata så fick jag starka order att åka till akuten och dom där undrade hur jag tänkte bär jag inte ringde en ambulans
Detta rek jag ingen för fy fasen vilken smärta det var efter den operationen, föda barn utan bedövning var inget i jämförelse