Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar alltid vara sugen på att åka till Jämtland på vintertölt (både Gneistis och Dilles men det har aldrig blivit av hittills (tycker vägarna inåt landet känns lite jobbiga i vintermörkret.)
Vi får väl se om jag kommer mig iväg i vinter
skulle ju vara svinkul om vi blev ett gäng från buke så man kunde ha någon liten träff samtidigt. Jag brukar vara med på både gneistis och dilles men dilles vet man ju aldrig om det blir av fören ett par veckor innan och Gneistis blir jag lite snål, känns långt att fara 15 mil enkel resa för att rida typ 5 min (hästarna jag rider är rena mulle hästar så har ingen plan på att faktiskt komma någonstans poängmessigt) men det är ju två roliga grejer som ändå ger mig och mina mulle hästar lite omväxling från all skog
Jag går på Dille och kan avslöja att den 17 februari blir det tävling här!!
Klart att du ska komma, vi treor tänkte tjäna lite pengar så vi kan ta studenten i sommar
Jag tänkte tävla både på Dille och Wången, vi brukar va ett gäng härifrån som åker till wången och det är så kul när man får hejjaklack.
Även om jag är norrlänning så tycker jag 15 mil enkel resa är mycket