Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL*
Det är alltid lika "intressant" hur det alltid är precis samma visa och samma diskussioner här varje gång jag går in och kikar
Ang mitt egna hästliv åker snart en och så kommer det en annan!
Jag ser ju hela tiden folk som rider nästan uteslutet i ridhus och har gjort så i 10 år med samma häst och hästen är fullt frisk utan skador.
Jag skulle aldrig lägga på ett ofodrat på helklippt nyklippt häst, de kyler ju mer än de värmer. Fast jag vet ju att jag läst här att det är andra som gör det lyckat så det kanske är jag som överdriver. 100gr halvhals kör jag på nu, med 1cm utväxt ungefär. Blir det minusgrader åker 300gr täcket på. Något jag hade velat ha är ett 40gr täcke, jacson har ett med halvhals med det är lite för dyrt känner jag(just nu iaf, finns viktigare utgifter).
Det kan jag dela med mig av lite senare! Ett projekt som kommer bli toppenkul iafll och förhoppningsvis blir riktigt bra
Jag ser ju hela tiden folk som rider nästan uteslutet i ridhus och har gjort så i 10 år med samma häst
10 år nästan konstant i ridhus????? Stackars häst(ar)!!!
Och ja, nu tycker jag faktist synd om Jorunn också. Behandla henne som den häst hon är, och inte en porslinsdocka.....