Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nämen, det har jag missat! Passen har inte visat sig här, men hade han den som föl kommer det troligen igen. Inte alls konstigt i och med de starka femgångshästarna bakom mamma!
Jag önskar att det dyker upp någon som ser samma sak i min svarta skatt som jag gör och som kan avguda och älska honom i resten av hans liv!
Gärna ... NU!
Oh ja, jag längtar tills om ett år när jag börjar på de kliniska terminerna och äntligen får känna på läkaryrket på riktigt. Och allra mest längtar jag tills jag är KLAR, så jag kan pusta ut och börja vikariera som underläkare!
Och så längtar jag tills vårt hus är klart och jag äntligen har hästarna precis utanför dörren, och slippa åka fram och tillbaks vareviga dag.
Åh, jag längtar jättemycket! Och tänk när jag ÄR examinerad läkare, OCH bor på landet, OCH rider mina fantastiska hästar varje dag, när jag vill, och hundarna hänger med på härliga rundor i det skånska landskapet
Jag önskar att det dyker upp någon som ser samma sak i min svarta skatt som jag gör och som kan avguda och älska honom i resten av hans liv!
Gärna ... NU!
Dessutom är hon ju en rymmare och det vore ju lite tråkigt om man kommer på morgonen och hagen är tom
Har hon inte slutat rymma än? Disa har lagt av för länge sen!
Hon har väl märkt att gräset inte VAR grönare på andra sidan!
Hon går bara med valackar, vad kan bli bättre än det liksom?
Spännande, vad blir det för någon?