Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur fäster nu den då? Är man två kan ju inte ena ha den på huvudet, för då blir man ju helt bländad..
Tillägg: Nu utgår jag från att det är själva lampan du pratar om och inte bländaren som Elina skrev om. Våra lampor fäster vi på hjälmen.
Menar din tränare 8or som på islandstävlingar eller dressyrtävlingar?
Inte för att vara sådan men har du sett hur hästarna som får 8or på traven rör sig?
Kan en häst få en 8:a ute på en dressyrtävling är det inge svårt att få de ute på isis tävlingarna som är mindre krav på samling och bärighet där hamanr 90% om fart och fläkt och sprätta med benen.
Nu vet jag att 99% här inne kommer hoppa på mig angående mitt tycke om detta men de får ni göra sjävklart att ni inte tycker lika som mig här.. Men de är ju de som är så vackert.. man FÅR tycka olika....
Det är inte helt helt klart än, men det låter som om det blir utanför Selfoss
Jo då jag har sett hur de som får 8r rör sig och i mitt tycke är en 8:a i dressyr 700ggr snyggare/bättre än ute på isis tävlingarna....
Kan en häst få en 8:a ute på en dressyrtävling är det inge svårt att få de ute på isis tävlingarna som är mindre krav på samling och bärighet där hamanr 90% om fart och fläkt och sprätta med benen.
Nu vet jag att 99% här inne kommer hoppa på mig angående mitt tycke om detta men de får ni göra sjävklart att ni inte tycker lika som mig här.. Men de är ju de som är så vackert.. man FÅR tycka olika....
Och du behöver inte ursäkta dig för att du inte tror på Jorunn.. Du är inte ensam..
han lyssnar mkt bra på sidepullet med men märkte att styrningen har "hakat" upp sig lite för helt plötsligt förstår han det inte riktigt utan tolkar det som halt istället....vad göra?
ska börja vänja han mer vid bett men tills dess så vill jag kunna rida med sidepullet.
vad kul att det går så bra nu
hur får du inspiriation(stavas) till ridövningar? ibland står det bara helt still i mitt huvud.
Varför använder du inte bett och repgrimma?