Snabb anmälningsfråga!

R

Real_Life

När man ska mejla anmälan till tävling står det ju "Vid e-postanmälan gäller SIF medlemsnummer som underskrift."
Betyder det att man ska skriva numret på raden för underskrift också eller räcker det med medl.nr.-raden?
Kanske en dum fråga men jag behöver ju veta ;)
Sen en till fråga när jag ändå håller på. Måste man skriva hela SE0000123456 eller räcker det med 123456? Alltså siffrorna på slutet bara?

Sv: Snabb anmälningsfråga!

Nej du behöver inte skriva ditt namn, det räcker med SIF medlemsnumret utan SE0000 innan.

/Malin

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 868
Senast: Lhas
·
Samhälle Citat från https://www.svd.se/a/76mlxW/jan-jonsson-stoppa-forslaget-om-massovervakning-ieu Denna lag motiveras med att man vill skydda...
2
Svar
35
· Visningar
4 185
Senast: Sharpless
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg
  • DIY hästvård