smarta komentarer.

mariajonsson

Trådstartare
I kväll sa vår fyraåriga tjej nåt som var så insiktsfullt!
Å så jävla kul :D .
Elvira: -Mamma kan du läsa saga för mej?
jag: -Nä vet du, pappa kan följa dej. Jag måste gå ut, för hästarna väntar på mej.
Elvira: -Du mamma, hästarna väntar inte på dej, dom väntar på maten!
Ja, vad ska man säga! :bow: Förutom att hon är insiktsfull! :rofl:

Nån som har nåt matchande?

maria
 
Sv: smarta komentarer.

Gulligt :D

Min 17-åriga lillebror som har Asperger säger alltid så smarta saker. Jag var hem och hälsade på och åt sushi med familjen. När vi hade ätit sa mamma "oj, jag har jättemycket wasabi kvar trots att jag tog pyttelite!" varpå min lillebror skrattade, vi frågade varför.. "om du tog pyttelite kan det ju inte bli jättemycket kvar!"

Eller som när han såg en död fågel.. "usch, en död fågel!" sa han till mig. "vadå, såg du den nu?" frågade jag. "nej inte nu, NYSS".. för det var ju fem sekunder sen han såg den, han tittade inte på den just när jag frågade :D
 
Sv: smarta komentarer.

En annan rolig kommentar är när jag jobbade på åldris å en gammal farbor skulle sova.
Min arbetskompis sa:
-Evert, kom nu så ska vi gå å lägga oss.
-Tror du det? ....... Det är ju ändå trettio år sen sist! :idea:

*sitter å försöker att inte flabba*

maria
 
Senast ändrad:
Sv: smarta komentarer.

Det här skulle ha legat på Senior i stället :smirk:
Ber så mycket om ursäkt. Men det fixar väl den fixiga moderatorn?

Siktade å sköt fel! :)

maria
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 261
Senast: krambanan
·
Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 128
E
Hästmänniskan Jag har ett problem som under de senaste veckorna skapat mycket magont. Mycket text att ta sig igenom, tack ni som läser. Blev absolut...
2
Svar
23
· Visningar
4 199
Övr. Barn Ja, det skulle jag vilja med Elins farmor! Himmel, den ena farmodern är värre än den andra!!!! Jag trodde inte att någon kunde vara...
43 44 45
Svar
892
· Visningar
77 332
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp