Smart hundägare...

Sv: Smart hundägare...

Så fruktansvärt tragiskt!!!!! Det är en av de saker jag har mardrömmar om! Jag fästar aldrig min hund på något som är rubbligt åt något håll!

Och stackars han som körde bilen! Vilka ärr i själen ha ska ha resten av sitt liv!

Såna grejer har man läst flera gånger :crazy:
En gång var det en tik med valpar i magen, den överlevde dock men den såg inte fin ut efteråt :(
Man får ju tänka lite...

Min reaktion::eek::mad::(:cry:
Idiot!
Varför knyta fast hunden i nån annans bil? Han kunde ju ha knytit fast den i sin egen om han nu var tvungen. Eller låtit bli.
Hade det varit jag som kört bilen hade jag slagit ihjäl ägaren som knöt fast hunden i min bil.

Liknande trådar

Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 515
Senast: monster1
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
572
Senast: Masse
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
651
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 645
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka