SM Segersjö

Sv: SM Segersjö

Jag tror inte att man kan rida två Sm samma år på samma häst

Jag tycker inte att jag saknar nån Sverige baserad senior, eller är jag ute och cyklar nu?

Nä det är nog möjligt jag är lite tillbaka i tiden bara därför tycker jag det ser tunt ut men å andra sidan finns det ju inga fler idag.

Självklart :p hur kunde jag missa han
Jag tror också Prins_Rollo har rätt

Nä det är nog möjligt jag är lite tillbaka i tiden bara därför tycker jag det ser tunt ut men å andra sidan finns det ju inga fler idag.

Näe.. och de senaste tio åren har de varit runt 20 starter i SM så det blir nog ungefär detsamma iår. :D

*kl*
ingen här som man kan lifta med från Gbg som ska uppåt? Men då åker ni antagligen redan på fredagen eller?

Jag åker från GBG (Hisingen) på fredag, du får gärna åka med mig upp.

Uppdaterar; fick precis ett samtal från Segersjö, pga stort antal starter i CNC* kommer 25 st att få rida sin dressyr redan på fredagen. Jag är en av dessa 25 så vi kommer att åka upp redan imorgon.

Uppdaterar; fick precis ett samtal från Segersjö, pga stort antal starter i CNC* kommer 25 st att få rida sin dressyr redan på fredagen. Jag är en av dessa 25 så vi kommer att åka upp redan imorgon.

Lycka till Hunter! Jag håller tummar och tår för er!:D

*kl*

kikade på hemsidan, vilken trevlig bana det ser ut att vara! Få kort visserligen..
Lycka till ni som ska dit!!

Tack tack tack
vi har laddat med att rida LA dressyr förra helgen på årsbästa 66,3% samt en 130 runda som kändes otroligt "smått". Så kan pålle bara hålla tomtarna på loftet borta så kan det nog gå bra. Det finns i allafall en teoretisk chans :D
Det ska bli spännande att se SM också och jag ska försöka peppa Anneli till topp placering :banana:

Åh synd jag kommer att köra upp ensam så det hade varit kul med lite sällskap.

Synd att vi skall upp till Mariestad annars hade jag gärna sällskapat dig:banana:

Du hade inte kommit undan med att bara sällskapa du hade fått coacha då också :D

Näe.. och de senaste tio åren har de varit runt 20 starter i SM så det blir nog ungefär detsamma iår. :D

Hmm det var inte antal startande jag tänkte på utan mer vem som (inte)startade jag tänkte på.

Så gick det sist: Halmstad, RK Styringe Stall 2006
1. Anna Hassö, Gärds, Son of a Bitch 47,3
2. Linda Algotsson, RK Udden, My Fair Lady49,7
3. Piia Pantsu, Flyinge, Karuso 50,9
4. Tobias grönberg, Flyinge, Amaretto 4,6 5. Tobias Grönberg, Flyinge, Theodor 65,7

Så alla dessa är borta i år vem vinner nu??

Jag tippar nog Sara som guldmedaljör , Viktoria som Silver och Katrin på Bronset

Anna Nilsson har haft bra flyt med sina i år, Christoffer Forsberg kan säkert göra en bra tävling. Det finns många andra

Liknande trådar

Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
636
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 493
Senast: WildHorse
·
Hundträning Hej jag har en tax hane på 1,5 år. (Kastrerad) Det känns som att jag inte har någon auktoritet hemma alls. Han lyssnar sällan på ”nej”...
Svar
2
· Visningar
468
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka