SM Segersjö

Sv: SM Segersjö

Nu vet jag vem du är också Hunter! :D
Tur man har varandra och kan tipsa lite kring tekniken;) - det är din tur att hjälpa mig nästa gång!!:banana:

jag visste inte att du var den du när vi pratade strax före min start i terrängen men sen kolla jag startlistan :idea:

Nästa gång får du ta del av mina bästa tips :D

jag har lyckats spåra en fotograf som var på plats i segersjö. bilderna är ännu inte klara men de är på G. han lovade att skicka över en länk till mig när det var klart. om någon är intresserad så kan jag lägga ut den här.

Ni kom i alla falll med.... vi kom inte ens till fotografen :angel:

Ifall det inte blev nån dressyrbild, men hittar ingen sån (än i alla fall)

Ja och Tilda är med på dressyren. 3 bilder bakifrån :smirk:
fast där är härliga bilder underifrån på framhoppningen/ridningen.

Jaha :rofl:
Vad heter hästarna som ni startade meed då??:)

Liknande trådar

Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
636
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 493
Senast: WildHorse
·
Hundträning Hej jag har en tax hane på 1,5 år. (Kastrerad) Det känns som att jag inte har någon auktoritet hemma alls. Han lyssnar sällan på ”nej”...
Svar
2
· Visningar
466
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V