SpanskaLoppan

Trådstartare
Det är tydligen den stora grejen just nu. Att göra eget slime alltså. Så jag googlade och hittade lite recept.
Men jag har för mig att jag läst artiklar om att en del recept innehåller ingredienser som är farliga?
Här på buke brukar folk vara sansade och ha lite koll så - har någon gjort eget slime? Med glitter? (Det MÅSTE tydligen vara glitter i annars öppnas portarna till helvetet och apokalypsen är över oss! Iaf om man ska tro barnen i min närhet :nailbiting::laugh:)

Jag har inte gjort det, men många recept innehåller bara potatismjöl, olja och vatten, vilket låter ganska ofarligt. Plus karamellfärg och glitter då. :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 775
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
775
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Hej Buke.. Anonymt nick för ja, privata grejer och så. Frågorna: Hur vet jag att jag inte vill ha barn? Hur gör man för att avsluta ett...
2 3
Svar
55
· Visningar
10 894
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Är lite fundersam över en grej med min 3.5åring. Det är en härlig kille med mycket fantasi och funderingar, är pratsam, älskar...
2
Svar
30
· Visningar
5 857
Senast: Lipperta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar