Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst, men vem i hela världen behöver det?byter gardiner, sköter krukväxter
Eller så får den som vill ha krukväxter och gardiner sköta om den saken själv.Men då får väl den med högst ambitionsnivå sluta vara så ambitiös. Oavsett snopp eller snippa.
Då är vi ju där att kvinnor får skylla sig själva för att de gör mer hemarbete.Eller så får den som vill ha krukväxter och gardiner sköta om den saken själv.
Men måste man ha gardiner o krukväxter? DET är frågan.Då är vi ju där att kvinnor får skylla sig själva för att de gör mer hemarbete.
Om hunden har gyttjebadat så får den simma en tur i sjön så att den blir ren igen innan man går in igen.
Varför skulle jag ta in en lerig hund i huset?
Precis såMin hund får inte bada när det är superkallt, är rädd om hans muskler. Dessutom blir han lerig på tomten. Han får helt enkelt komma in när han vill, torka i en hög någonstans och sen skulle man kunna ta sopborsten bara och sopa upp grushögen. Skulle kunna.![]()
När jag hade flera så stod dom i kö utanför duschkabinen när det var lervälling ute.Precis så![]()
Min dusch är längst in i hemmet. Håller dock på att bygga hundduschrum på bottenplan nu, det blir ohållbart när de ska bli 5-6 stycken nästa år...När jag hade flera så stod dom i kö utanför duschkabinen när det var lervälling ute.
Nej vi är inne på vilket hemarbete som behöver göras.Då är vi ju där att kvinnor får skylla sig själva för att de gör mer hemarbete.
Oj, vi har det i princip helt rent här.Skulle jag simma mina varje gång de är leriga (dvs 4 ggr om dagen den här årstiden) skulle de få vattenskador
Eftersom mina är i fårhagen varje dag, så går de genom grindhålen. Där det är lera. Dessutom är de långhåriga, och fyra stycken. Och jag bor på 60 m2Oj, vi har det i princip helt rent här.
Varken lera ute eller inne, utom längs staketen i hästhagarna.
Inne i hagarna då, där hästarna springer fram och tillbaka hela tiden.
Så en lerig hund är en olyckshändelse som är sällsynt.
Oj, vi har det i princip helt rent här.
För att sjön ligger 5 minuters promenadväg bort och innan vi promenerat hem igen är jycken lika skitig IGENOm hunden har gyttjebadat så får den simma en tur i sjön så att den blir ren igen innan man går in igen.
Varför skulle jag ta in en lerig hund i huset?
Vilken ras är dina hundar?Oj, vi har det i princip helt rent här.
En st schäfer.Vilken ras är dina hundar?
Nej, den är alltid magiskt ren på något vis.Men om ni går i skogen t ex, borde ju hunden bli smutsig?
Har man urgamla växter som behöver vatten en gång i veckan är det ok. Gardinerna är inte bytta detta sekel.Nej vi är inne på vilket hemarbete som behöver göras.
Man behöver inte ha krukväxter och byta gardiner.
Man kan faktiskt skippa det och ha det bra ändå.
Jag älskade när min äldre bror hade en flickvän med högre smutstolerans än han själv - han hävdade att han städade jämtDå är vi ju där att kvinnor får skylla sig själva för att de gör mer hemarbete.